Web Analytics Made Easy - Statcounter

«برد پیت» بازیگر و تهیه کننده مطرح سینمای هالیوود با فیلم سینمایی «قطار سریع السیر» بار دیگر راهی سینماهای هالیوود خواهد شد.

خبرگزاری میزان - «برد پیت» بازیگر و تهیه کننده مطرح سینمای هالیوود با فیلم سینمایی «قطار سریع السیر» بار دیگر راهی سینماهای هالیوود خواهد شد. 

فیلم سینمایی «قطار سریع السیر» به کارگردانی «دیوید لیچ» اکران بین المللی خود در سینما‌های سراسر جهان را از تاریخ پانزدهم ماه جولای سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در خلاصه داستان فیلم «قطار سریع‌السیر» آمده است: پنج آدمکش حرفه‌ای در یک قطار شینکانسن ژاپنی همدیگر را می‌یابند و می‌فهمند که مأموریت هر یک مربوط به مأموریت چهار نفر دیگر است.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

در ژوئن ۲۰۲۰ اعلام شد که سونی پیکچرز دیوید لیچ را برای کارگردانی این فیلم انتخاب کرد و قرار شد برد پیت در این فیلم بازی کند. جوئی کینگ برای پیوستن به نقشی که به عنوان نقش مکمل در «سطح کمو» توصیف شده وارد مذاکره شد.

در سپتامبر، اندرو کوجی نیز اضافه شد، آرون تیلور-جانسون و برایان تایری هنری که در ماه اکتبر به این مجموعه پیوستند. در نوامبر سال ۲۰۲۰، زازی بیتز، ماسای اوکا، مایکل شنون، لیدی گاگا، لوگان لرمن و هیرویوکی سانادا به جمع بازیگران اضافه شده‌اند. در دسامبر، لیچ فاش کرد که کارن فوکوهارا به جمع بازیگران نیز پیوسته‌است و جاناتان سلا به عنوان فیلمبردار مشغول به کار می‌باشد.

پیش تولید این فیلم در اکتبر سال ۲۰۲۰ در لس آنجلس آغاز شد. فیلمبرداری در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۲۰ آغاز شد.

فیلم‌نامه این فیلم توسط زاک اولکویچ بر اساس رمانی از کوتارو ایساکا به رشته تحریر درآمده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲، توسط سونی پیکچرز اینترتینمنت در هالیوود به نمایش درآید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای هالیوود قطار سریع السیر سینمای هالیوود برد پیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راهنماتو

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید