Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اینستاگرام که تحت سیاست های آمریکا فعال است، صفحه شخصی مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس را به دلیل انتشار پستی به مناسبت روز پاسدارد و همچنین انتشار تصویر سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه، مسدود کرد.

زارعی در پست آخر خود در اینستاگرام با انتشار یادداشتی نوشت: این دو جمله تمدنی است امام خمینی (ره) گفتند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود و از سپاه راضی ام و به هیچ وجه نظرم از سپاه بر نمیگردد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام خامنه ای اما  گفتند: «صد درصد از سپاه راضی ام اما قانع نیستم» به نظر می‌رسد  آینده سپاه بین این خطوط رقم می خورد؛ حضرت روح الله می‌دانست که هویت سپاه با آموزگارش؛  امام حسین (ع)گره خورده و  نمی تواند با وجود ربط ذاتی به آموزگارش انحراف یابد  چه اینکه اگر غیر از این بشود دیگر سپاه، سپاه نیست؛ امام خامنه ای اما گفت  از سپاه راضی است اما قانع نیست!

او نیز مانند سلف صالح اش حکیم است و حکیم دنبال اثاره و شکوفایی امکان ها و در اینجا ظهور تجلیات سپاه است ، از این رو او سپاه را تمدنی می بیند بنابراین سپاه ضمن اعتلای نیروی انسانی باید ایران تمدنی را درزمین ایران و جهان، هوا و ماورای جو مراقبت کند ؛ اینک سپاه مصادف با ولادت آموزگارش شهری به  ۱۵۱۸ شهر ایران افزود ؛ شهر پهپاد ها ! شهری که همزمان ۶۰  فروند هواپیمای بی سرنشین اش قادربه پرواز برای درهم کوبیدن دشمنان وطن اند ! خدا قوت سردار! شهرداری ات مبارک ! شهردارشهر راهبردی پهپادها!

با تعظیم به نیروهای نظامی و اجتماعی،  به نظر می رسد از صفویه تا کنون نیرویی ملی تر و انقلابی تر از سپاه در تاریخ ایران پیدا نمی شود.

* واکنش زارعی به  حذف صفحه‌اش در اینستاگرام

به گزارش فارس، زارعی در پی حذف صفحه خود در اینستاگرام، طی پستی در توییتر به این موضوع واکنش نشان داد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر پهپادی اینستاگرام مجتبی زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد