Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@16:04:25 GMT

۲۱ درخت در منطقه ۲ تهران قطع شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۴۸۱۷

۲۱ درخت در منطقه ۲ تهران قطع شدند

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به روز درختکاری گفت: باید اعلام کنم که هفته گذشته چند عکس به دست من رسید که در خیابان پردیس منطقه ۲ چند اصله درخت قطع شده است.

او با بیان اینکه بلافاصله با شهردار منطقه تماس گرفته و او نیز این مسئله را تأیید کرد، گفت: در ساعت ۲ بامداد عده‌ای با اره برقی به جان ۲۱ اصله درخت می‌افتند و آنها را قطع می‌کنند که مردم متوجه این موضوع شده و مسئله را به شهرداری اطلاع می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک شخصی بوده اما مسئله این جاست که مالکین وقتی حکم رفع تصرف می‌گیرند، حکم قلع و قم را نیز اجرا کرده و با این بهانه درختان را بدون هماهنگی با شهرداری قطع می‌کنند.

عضو شورای شهر تاکید کرد: اگر قرار است حکم قضایی داشته باشیم باید درختان جابه جا شوند و نکته جالب این جاست که وقتی پلیس و شهرداری به محل می‌رسند آن‌ها حکم قضایی را نشان می‌دهند و نهایتا با درگیری و دعوا کار متوقف می‌شود اما به هر حال ۲۱ درخت چند ساله قطع شده بودند؛ هر چند که پرونده به مراجع قضایی ارسال شده اما باید این درختان جابه جا می‌شدند.

امانی خطاب به زاکانی گفت: حال که به دلیل مشکلات نمی‌توان بوستان‌های جدید ایجاد کرد بهتر است حداقل مانع از قطع درختان شویم و جابه جا شوند.

این عضو شورای شهر در ادامه به کاهش کمیسیون کلانشهرها اشاره کرد و گفت: در دولت گذشته با پیگیری‌های انجام شده، کمیسیون‌های دولت به هشت کمیسیون رسید چرا که کمیسیون کلان شهرها نیز ایجاد شد که ثمرات خوبی داشت اما حالا مشاهده می‌کنیم که دولت تعداد کمیسیون‌هایش را کاهش داده و کمیسیون کلانشهرها را حذف و منحل کرده است. این نوع حمایت از مدیریت شهری جای سوال دارد چرا که ممکن است فکر کنند با حضور زاکانی در هیئت دولت دیگر نیازی به این کمیسیون نیست.

کد خبر 662078

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع حادثه عجیب در کرمانشاه؛ پرت شدن موتور یک خودرو بعد از برخورد با درخت (فیلم) درخت نوبهار در کرمانشاه در آتش سوخت (فیلم) مچاله شدن پژو ۲۰۷ بعد از برخورد با درخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • علت حصارکشی در پارک لاله چیست؟ +عکس
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • حرکت تانک‌وار شهرداری زاکانی علیه پارک‌های قدیمی تهران؛ باز کردن باب «درخت‌کشی» به چه قیمتی؟
  • باز کردن باب «درخت‌کشی» به چه قیمتی | حرکت تانک‌وار شهرداری زاکانی علیه پارک‌های قدیمی تهران!
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • درخت کشی در تهران
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟