Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@10:49:42 GMT

اپل در حال تولید نمایشگر جدید خود است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۴۸۵۷

اپل در حال تولید نمایشگر جدید خود است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل در حال تولید نمایشگر جدید خود به نام Apple Studio Display با رزولوشن 7K است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این اعلام شده بود که شرکت اپل در حال کار بر جانشینی برای Pro Display XDR است که نام آن Apple Studio Display خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه آن در دسترس قرار نگرفته است، به نظر می‌رسد که این نمایشگر با کد J327 شناخته می‌شود و به پردازنده داخلی A13 مجهز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگر ذکر شده از پردازنده اختصاصی اپل سیلیکون استفاده می‌کند و رزولوشن 7K را ارائه می‌دهد، Pro Display XDR فعلی نمایشگری 6K با اندازه ۳۲ اینچ و رزولوشن ۳۳۸۴ * ۶۰۱۶ پیکسل است. ممکن است اپل نمایشگر Apple Studio Display را در همان اندازه ۳۲ اینچ اما با تراکم پیکسلی 245ppi تولید کند، البته ممکن است تراکم پیکسلی 218ppi نمایشگر فعلی را حفظ کند، اما اندازه آن را به ۳۶ اینچ افزایش دهد.

گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده است، نشان می‌دهد که ال‌جی در حال تولید سه نمایشگر برای شرکت اپل است. در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی نیز گزارش شد که اپل در حال تولید نسخه‌ای ارزان‌تر از نمایشگر Pro Display XDR است، هنوز جزئیاتی در مورد قیمت این محصول گزارش نشده است، ولی احتمال دارد که با قیمت کمتر از ۴.۹۹۹ دلار وارد بازار شود.

کد خبر 559734

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان اپل محصولات اپل جديدترين محصولات اپل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حال تولید اپل در حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

کد خبر 6098132 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • برای این تغییر ظاهری در آیفون باید تا ۲۰۲۶ صبر کنید!
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • تولید نخ های ضدباکتری