Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی موقت شیاطین سرخ می گوید نظرش در مورد مربی بعدی این باشگاه را می داند اما در این مورد صحبتی انجام نشده است.

رالف رانگنیک می گوید نظر مشخصی در مورد سرمربی بعدی منچستریونایتد دارد اما در این مورد صحبتی با سران باشگاه نکرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، سران باشگاه منچستریونایتد بعد از برکناری اوله گونار سولسشر تصمیم گرفتند رالف رانگنیک را به طور موقت و تا پایان فصل به این تیم بیاورند و در حال حاضر به دنبال یک مربی دائمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود مربی موقت شیاطین سرخ می گوید تا به امروز کسی نظر او در مورد مربی بعدی یونایتد را نپرسیده است. او در این باره می گوید: 

تا به امروز در این باره صحبت نکرده ایم. در مورد این مبحث در هفته گذشته یا ماه هایی که اینجا بوده ام حرف نزده ایم. نظرم در این مورد را می دانم اما تا به حال در این مورد حرف نزده ایم و این تمام چیزی است که می توانم به شما بگویم.

 از اریک تن هاخ به عنوان یکی از گزینه های منچستریونایتد نام برده می شود و رانگنیک می گوید سبک کاری این مربی را دوست دارد. سرمربی آلمانی در این باره گفت:

به عنوان یک انسان او را نمی شناسم اما دیده ام که از زمان حضور تن هاخ در آژاکس این باشگاه چقدر رشد کرده است. از کارهای او در هنگامی که در بایرن مونیخ بود خبر دارم و مشخص است که او یکی از برترین مربیان اروپا است اما چند مربی دیگر نیز وجود دارد. تا به حال در مورد هیچ مربی جدیدی صحبت نکرده ایم و در نتیجه در مورد تن هاخ هم حرف نزده ایم

رانگنیک در پایان در مورد شهرآورد امروز تیمش گفت:

همه از اهمیت این بازی برای هوادارانمان خبر دارند اما این بازی برای هر دو تیم مهم است. به خوبی برای این بازی آماده شده ایم. تمرینات خوبی داشتیم و منتظر اولین شهرآوردم هستم. یکی از بزرگترین شهرآوردها تقابل شالکه و دورتموند است و هنگامی که مربی شالکه بودم چند باری آن را تجربه کردم. به خوبی خبر دارم این بازی چقدر برای هواداران دو تیم مهم است. به شکلی مشابه شهرآورد منچستر نیز اهمیت بالایی دارد و آماده خواهیم بود. تا به امروز سه ماه است که در دیداری های خارج از خانه بی شکست بوده ایم و به خوبی می دانیم برای نتیجه گرفتن در این بازی نیاز به یک نمایش خوب داریم.

اخبار داغ 

گل دیدنی امید ابراهیمی به الریان در جام امیر قطر (الریان - الوکره) سلفی سردار آزمون پس از اولین بازی در صفحه اینستاگرام بایرلورکوزن مائوریتزیو ساری: کریستیانو رونالدو بازی در پست مهاجم نوک را ایده ای مزخرف می دانست آمار لیونل مسی در فصل جاری لیگ1 فرانسه؛ 78 شوت و ثبت تنها 2 گل 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ 4 ماه پیش رسما اعلام کرد که از لیورپول خواهد رفت. او بعد از 9 سال گفت خسته شده و می خواهد یک سال دور از مربیگری باشد. کسی که لیورپول را متحول کرد و به همه جام های مهم رساند، از فصل بعد دیگر روی نیمکت این تیم نخواهد بود و از هفته ها پیش تلاش مدیران برای پیدا کردن بهترین جانشین برای او شروع شده است.

ابتدا صحبت از گزینه هایی چون ژابی و دی زربی بود ولی حالا به نظر می رسد آرنه اسلوت شانس اول نشستن روی نیمکت قرمزها در فصل آینده است و مذاکراتی جدی بین طرفین شروع شده است. مربی هلندی باشگاه فاینورد که در دو سال اخیر توانسته این تیم را قهرمان لیگ و جام حذفی کند.

واکنش‌ها به این تصمیم مدیران لیورپول متفاوت بوده ولی فن دایک، کاپیتان قرمزها، از اسلوت حمایت کرد: «آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلندی است با سبک بازی تیم هایش و فلسفه ای که دارد، او می تواند مربی خوبی برای لیورپول باشد. اما طبق چیزی که خوانده ام و شنیده ام، هنوز چیزی قطعی نشده است و خواهیم دید. ما در فصل آینده روی آن تمرکز خواهیم کرد، هنوز خیلی فاصله داریم.»

دیگر خبرها

  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات