خرید فوری کنسول چوبی با طراحی ۲۰۲۲ از سایت دکورال
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۴۸۹۵
کنسول چوبی یکی از محصولات دکوراتیو است که این روزها طرفداران زیادی داشته و افراد زیادی در حال استفاده از آن هستند؛ اما با توجه به معیارهای مختلف، ممکن است در زمان خرید این محصول با چالشهایی روبرو شده و نتوانند گزینه محبوب و مطابق با سلیقه خود را خریداری نمایند.
به گزارش ایسنا بنابر اعلام گروه تولیدی دکورال، در این مقاله علاوه بر بیان جزئیاتی از انواع کنسول چوبی شرایط خرید هر چه بهتر این محصول را نیز به شما معرفی کنیم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
کنسول چوبی چیست؟
کنسول چوبی یک محصول دکوراتیو برای استفاده در خانههای امروزی است که علاوه بر جنبه زیبایی کاربردهای دیگری اعم از امکان قرارداد آینه و شمعدان و یا سایر محصولات دکوراتیو را نیز دارا است. همچنین استفاده از کمدها و کشوها در این محصول باعث ایجاد کاربردهای دیگری نیز در آن شده است. کنسولها با مواد اولیه مختلفی ساخته میشوند که رایجترین، پرکاربردترین و البته محبوبترین آن کنسولهای چوبی است. البته جنس چوب به کار گرفته شده برای تولید این محصول نیز تأثیر بسیار زیادی روی کیفیت آن خواهد داشت.
آینه و کنسول چوبی ارزان قیمت
یکی از چالشهای اصلی برای خرید کنسول چوبی قیمت این محصول است. خیلی از کاربران به دنبال خرید کنسول چوبی ارزان قیمت هستند، اما باید دقت کنید که حتماً محصول مورد نظر کیفیت لازم را نیز داشته باشد. برای رسیدن به یک خرید ایدهآل بهتر است کیفیت را اولویت اصلی خود قرار داده و سس با شناخت عوامل مؤثر بر قیمت به دنبال بهینه کردن هزینههای خود باشید. از اصلیترین عوامل مؤثر بر هزینه و قیمت کنسول چوبی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
متریال و چوب اصلی به کار گرفته شده برای تولید کنسول چوبی کیفیت ساخت و تولید این محصول ابزار و یراقآلات به کار گرفته شده برای تولید آن نوع طراحی و مدل و اجرت ساخت کنسول چوبییکی از روشهای بهینه کردن قیمت کنسول چوبی استفاده از خدمات فروشگاههایی است که به صورت مستقیم به مواد اولیه لازم دسترسی داشته و برای احترام به حقوق مشتری بهترین مدلها را با قیمتهای منصفانه عرضه مینمایند. خرید از این دست از فروشگاهها باعث میشود تا شما به محصولاتی با بالاترین میزان کیفیت اما با قیمت مناسب دسترسی داشته باشید. هر ارزانی نشان دهنده کم بودن کیفیت نیست، اگر از جای درستی خرید کنید.
کنسول چوبی ساده
یکی از محبوبترین و رایجترین انواع کنسول چوبی مدلهای ساده آن است. کنسول چوبی ساده با طراحی ساده اما زیبا میتواند برای استفاده در هر نوع دکوراسیونی انتخاب شود. این دست از محصولات به دلیل مدلهای ساده قیمت کمتری دارند اما ماندگاری و کیفیت آنها همچنان بالا است و از این گذشته به دلیل عدم استفاده از طرحهای شلوغ، امکان ست کردن سایر محصولات اعم از میز تلویزیون یا میز جلو مبلی با آن راحتتر خواهد بود. مزیت دیگر کنسول چوبی ساده امکان استفاده از آن برای مدت طولانی بدون از بین رفتن جذابیتهای آن است. این مدل، محصولی است که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد.
کنسول چوبی مدرن
همچنین از دیگر انواع مدلهای محبوب کنسول چوبی میتوان به طرحهای مدرن آن اشاره کرد. این روزها کاربران به دلیل کم بودن فضا در خانهها، بیشتر به دنبال استفاده از محصولاتی مدرن هستند که در کنار زیباییها و جذابیتهای ظاهری و همچنین کیفیت بالا، بتوان از آنها در فضاهای کوچکتر نیز استفاده کرد. کنسول چوبی مدرن را میتوانید در طرحهای بسیار متنوع و زیبا در فروشگاههای معتبر تهیه کنید. این محصول همچنین این مزیت را نیز دارا است که تا سالها زیبایی خود را حفظ نماید. بهتر است متناسب با نوع دکوراسیون خانه خود برای خرید این نوع کنسول چوبی اقدام کنید.
خرید اینترنتی کنسول چوبی
خرید اینترنتی کنسول چوبی یکی از راه حلهایی است که میتواند مزیتهای بسیار زیادی برای شما به دنبال داشته باشد. شما میتوانید با استفاده از خدمات فروشگاههای تخصصی و معتبر در زمینه فروش انواع کنسول چوبی این مزیتها را داشته و یک خرید ایدهآل برای خود رقم بزنید.
مزیتهایی مانند:
امکان مشاهده تنوع بسیار زیادی از این محصول به صورت همزمان و امکان مقایسه آنها با یکدیگر امکان انتخاب محصولی متناسب با سلیقه شخصی و دکوراسیون خانه مطمئن بودن از کیفیت مواد به کار گرفته شده برای تولید این محصول اطمینان از کیفیت ساخت و استفاده از تجهیزات مدرن برای ساخت کنسول چوبی در اختیار داشتن خدمات پس از فروشو همچنین خرید کنسول چوبی با قیمت مناسب و بدون دخالت واسطههای تجاری را میتوانید با استفاده از خدمات فروشگاههای تخصصی و معتبر از جمله آف دکور، آریامون، ایران دکور، مبل و میز و دکورال در اختیار داشته باشید. در این بین فروشگاههایی مانند دکورال مزیتهای دیگری را نیز برای خرید کنسول چوبی از جمله ارسال رایگان و ارائه مطالب آموزشی و راهنما برای خرید بهترین محصول را نیز برای شما فراهم آوردهاند. با بازدید از سایت فروشگاه دکورال به نشانی decoral-co.com میتوانید مزیتهای دیگری را نیز مشاهده کرده و از آنها استفاده کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع: ایسنا
کلیدواژه: کنسول چوبی میز چوبی کار گرفته شده برای تولید فروشگاه ها برای خرید مزیت ها مدل ها
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
چرا ژاپنیها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
شوهر اویوا میخواست دوباره با همسایه ثروتمندش ازدواج کند، اما همسرش هنوز زنده بود. او ابتدا سعی کرد اویوا را مسموم کند، اما به جای اینکه او را بکشد، او را به طرز وحشتناکی زشت کرد. سپس او را به رودخانه انداخت تا غرق شود که موفقیتآمیز بود. اما بعداً، وقتی به آن رودخانه بازگشت، روح اویوا از آب برخاست تا او را به هرکجا که رفت تسخیر کند!
به گزارش فرادید، تصاویر خوفناکی از این داستان ارواح ژاپنی و سایر موارد مشابه آن، موضوع نمایشگاهی در موزه ملی هنر آسیایی اسمیتسونین است؛ نمایشگاهی با عنوان: «نمایش ماوراء طبیعی: ارواح و تئاتر در چاپ ژاپنی».
قرنها پیش، داستانهای ارواح در ژاپن بسیار نقل میشدند. بیش از ۵۰ اثر به نمایش گذاشتهشده از سالهای ۱۷۰۰ تا ۱۹۰۰ توسط هنرمندان ژاپنی، نمایانگر قدرت ماندگار هنر چاپ چوبی و داستانهایی است که امروزه در ژاپن همچنان رونق دارند.
داستان اویوا، همسر وفاداری که روحش برای تسخیر شوهر قاتلش بازگشت، سال ۱۸۲۵ در نمایش کابوکی «داستان ارواح یوتسویا در توکایدو» توسط تسورویا نانبوکو روایت شد.
کیت بروکس، از متصدیان نمایشگاه، میگوید: اگرچه موضوع ماوراء طبیعی مدتها بخشی از فرهنگ ژاپنی بوده، دوره اِدو (۱۶۰۳-۱۸۶۸) و این تولید خاص به این ژانر اهمیت دائمی داد.
تصاویری از این نمایش ارواح و سایر نمایشنامههای آن زمان برای مشتریانی که خواهان داشتن یادگاری از نمایش و بازیگران خاص آن در قالب چاپ چوبی بودند، توسط هنرمندان بازتولید شد.
کابوکی که در دوره ادو ایجاد شد، به دلیل اجراهای دارای سبک و جلوههای ویژه پیچیدهای شهرت یافت که آن را به یک سرگرمی محبوب برای مخاطبان تبدیل میکرد.
بروکس میگوید: «ترفندهای روی صحنه مانند درهای مخفی و وسایل زیاد صحنه نمایش مانند خون مصنوعی، وسایلی مانند سیم که شخصیتها با کمک آنها پرواز میکردند، همگی نشاندهنده حضور ارواح بودند.»
هزاران چاپ با قیمتهای شگفتآور ایجاد و در دسترس قرار گرفت. بروکس میگوید در دهه ۱۸۴۰، یک چاپ چوبی چندرنگ تک ورق به قیمت یک وعده نودل بود.
چنین نمونههای رنگارنگ و زندهای به ندرت پس از نزدیک به دو قرن باقی میمانند، بهویژه چاپهایی که شامل برگههای کاغذی بلند میشدند تا جلوههای پیچیده صحنه را منعکس کنند.
یکی از چاپهای چوبی استادانه این نمایش سال ۱۸۶۱ توسط اوتاگاوا کونیسادا ساخته شد. در این چاپ، بدن اویوا را میبینید که با یک قلاب ماهیگیری به سطح کشیده شده و با بالا بردن برگه، جسد دوم را میبینید، خدمتکاری که ناخنهای دستش بعد از مرگ همچنان رشد میکنند.
این ترفند روی صحنه گیراتر است، چون هر دو جسد توسط یک بازیگر به تصویر کشیده میشوند که لباسش را سریع عوض میکند.
در دهه ۱۸۶۰، نزدیک ۴۰ سال از کاربرد ترفند صحنه میگذشت و در آن دهه، از مخازن واقعی آب روی صحنه استفاده میشد. بروکس میگوید چاپها برای بزرگداشت این ترفند ایجاد شدند. این قبیل چاپها نادر هستند، به خصوص آنهایی که کاملاً سالم باقی ماندند.
ارواح قرنها در تئاتر «نو» برجسته بودند و هدف آنها، مخاطبان نخبهتر و باهوشتر بود.
شاکیو، از سری «صد بدون نمایشنامه»، تسوکیوکا کوگیو، چاپ چوبی، ۱۹۲۷-۱۹۲۲ موزه ملی هنر آسیایی
فرانک فِلتِنز، از متصدیان این نمایشگاه میگوید: «آن مراسم شامل رقص، سرود و شخصیتهایی با ماسکهای چوبی استادانه میشد. او میگوید: گذاشتن ماسک به این معنا بود که فرد اساساً نه تنها جوهره آن نقش را به خود میگیرد، بلکه در حال تبدیل شدن به آن است. این نوعی انتقال روح است که برای آنها اتفاق میافتد.»
تسوکیکا کوگیو، هنرمند قرن نوزدهم در زمینه چاپ چوبی، نه تنها با مستند کردن شخصیتهای ترسناک، بلکه با نشان دادن بازیگران پشت نقابها و خلق تصاویر پشت صحنه تئاتر برای نخستین بار، دست روی علاقه روزافزون به نو گذاشت.
فلتنز میگوید: «این نگاه دزدکی به پشت صحنه تقریباً به نوعی توهینآمیز است، چون اسطورهشناسی نو را از بین میبرد.»
«داستانهای نو شاید به اندازه کابوکی در بازتولید شبحها مهیج نبوده باشند، اما در عوض فرم آنها داستانهایی از گذشتههای دور بود و آن داستانها اغلب با مکانهای خاص در سراسر ژاپن مرتبط هستند».
«آن داستانها از طریق ارواح مرتبط با آن مکانها بیان میشوند و ارواح برای حافظه محلی حکم مجرای ارتباطی را دارند.»
به راستی چرا ارواح در سنتهای فرهنگی ژاپن دوام آوردهاند و در دوره ادو احیا شدند؟
به نقل از پِرل مُسکوویتز مجموعهدار که همراه همسرش سیمور مسکوویتز، صدها اثر چاپی را به موزه هدیه داده، در کاتالوگ نوشته شده که شاید راهی برای نمایش جامعهی در حال تغییر بوده است: «حدس من اینست که این داستانهای شبحآلود اشکالی از عدالت در جامعهی فئودالی بودند که در آن، اقتدار طبقه حاکم، مطلق بود».
«در چنین سیستم طبقاتی ناعادلانهای، تماشای این نوع نمایشها که در آنها، ارواح میتوانستند به روشی که مردم نمیتوانند انتقام بگیرند و عدالت را از طریق این نقشههای انتقامجویانه اجرا کنند، نوعی تخلیه روانی بود.»
بروکس میگوید دانستن شمار چاپهای آن زمان دشوار است و مردم هنوز آنها را با روشهای سنتی میسازند.
بینندگان حتماً میتوانند این تصاویر ارواح را به تصاویر ترسناک فیلمهای مدرن ژاپنی مانند Ringu محصول ۱۹۹۸ و بازآفرینی انگلیسی آن به نام The Ring محصول ۲۰۰۲ مرتبط کنند.
بروکس میگوید: «ارواح ژاپنی چیزهایی هستند که مردم آنها را فیلمهای ترسناک ژاپنی میشناسند. بنابراین حتی اگر تخصصی در این موضوع نداشته باشید، همچنان میتوانید چیزهایی ببینید که میشناسید و به آنها علاقه دارید.»
کانال عصر ایران در تلگرام