Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی غفوری سرپرست فرمانداری البرز صبح امروز در نشست با احزاب این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: اولویت اصلی دولت و مسئولین، کاهش دغدغه مردم و حل مشکلات آنهاست.

وی افزود: حل مشکلات با کلمات همیشه آشنا کمبود اعتبار و عدم تخصیص اعتبارات انجام نمی شود و به دغدغه مندی، اقدام جهادی، همت مضاعف و عزم همگانی نیاز مبرم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری البرز، همچنین با اشاره به برخی کمبودها در مسیر فعالیت احزاب اظهار کرد: در موضوع احزاب و گستردگی فعالیت آنها دچار برخی تناقضات هستیم و رفع این نقایص نیازمند حمایتهایی در سطح کشور است.

غفوری استفاده از اساسنامه های تکراری و بی هدف را  برای پیشرفت احزاب نامطمئن دانست و بیان کرد: دیدگاه احزاب و اعضای آنها می بایست گره گشایی در مسائل کشور و نفع مردم باشد چرا که ورود با این رویکرد و در این جایگاه به منظور حل مشکلات، خصوصا در شرایط کنونی وظیفه ای ضروری است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: از ظرفیت کارشناسی مطلعین این حوزه به منظور حل مشکلات جامعه فارغ از دیدگاه ها و گرایش ها در سطح شهرستان استفاده کاربردی خواهیم کرد، زیرا در حل مسائل و کمبودها درحوزه هایی همچون سلامت، بهداشت و درمان و کارگری با دید جناحی موفقیت لازم حاصل نمی شود چرا که این مسائل، عمومی و مربوط به آحاد جامعه هستند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: استانداری قزوین فرمانداری شهرستان البرز مصطفی غفوری حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه