Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم در این نشت با اشاره به اینکه در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی سپاه همواره تمام توان را برای خدمت به مردم پای کار آورده است مطالبی به شرح زیر عنوان کرد.

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در سطح استان مرکزی بیش از ۷۶۰ صندوق قرض الحسنه مردم پایه تشکیل شده و در ۲۰۰ عنوان عرصه اشتغال زایی به مردم تسهیلات ارائه می‌شود که در سالجاری بیش از هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به برکت طنین انداز شدن روحیه بسیجی در بین جوانان بیش از هزار و ۲۵۰ گروه جهادی سازماندهی شده که در عرصه‌های مختلف به مردم خدمات تخصصی و محله محور ارائه می‌دهند.

نهضت ساخت مسکن محرومین از مهمترین اقداماتی است که به برکت کنگره شهدای استان مرکزی راه اندازی شده و به همت گروه‌های جهادی در سالجاری بیش از ۲۰۰ مسکن محرومین به، ولی نعمتان انقلاب تحویل داده شده و این اقدام خداپسندانه همچنان ادامه خواهد داشت.

اجرای نهضت کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا از دیگر اقدامات مهم گروه‌های جهادی با هدایت سپاه و بسیج است که در سطح استان مرکزی تاکنون بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان در این قالب خدمات به مردم ارائه شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پایان گفت: یکی از مهمترین اقدامات نهصت کمک مومنانه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی است که در سطح استان مرکزی تاکنون بیش از ۴۷۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده و در قالب نهضت کمک مومنانه بیش از ۵۰ عنوان خدمت به مردم و نیازمندان ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه روح الله استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود