Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حجت فتاحی گفت: در راستای ارایه خدمات مطلوب به مردم استان اردبیل ساعات کاری مراکز تعویض پلاک این استان در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل می‌گوید: افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در ۲ مرحله انجام می‌شود که مرحله اول از ۱۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت و مرحله دوم نیز از ۲۱ الی ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ انجام می‌شود و مراکز تعویض پلاک تا ساعت ۱۷ فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی با اشاره به آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام عید گفت: شعار ترافیکی راهنمایی و رانندگی کشور در ایام عید نوروز «قانون‌مداری - پرهیز از خطر - آرامش در سفر» است و در این ایام ویژه برنامه خدمت‌رسانی به مردم با افزایش ساعت کاری پلیس راهنمایی و رانندگی برای تقدیم سین سلامت به مردم عزیز همراه خواهد بود.

او می‌گوید: بسیاری از تصادفات در ایام نوروز به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می‌دهد و لذا لازم است تا رانندگان در سفر‌های نوروزی حتما به استراحت پرداخته و در صورت احساس خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کرده و با توقف به موقع در حفظ سلامتی خود، سرنشینان تلاش کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعویض پلاک راهنمایی و رانندگی ساعات کاری ایام نوروز راهنمایی و رانندگی مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟