Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@11:42:52 GMT

آغاز ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۵۱۵۱

آغاز ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی(D.Ph)و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی از امروز یکشنبه ۱۵ اسفند آغاز می شود.

 ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی(D.Ph )و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی از امروز از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir/ آغاز می شود و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد.

طبق تقویم اعلامی وزارت بهداشت، آزمون کتبی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی(D.Ph )و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی روزهای دوم، سوم و چهارم تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد بود.

دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون نیز روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است.

درصورتی که داوطلب، دانشجوی نیمسال آخر بوده و به هر دلیلی تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ فارغ التحصیل نشود پس از اعلام نتایج، قبولی وی کان لم یکن خواهد شد.

دارندگان مدارک معادل کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد آموزش محور نیز مجاز به شرکت در آزمون نیستند.

داوطلبان برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی(D.Ph )و دکتری تخصصی پژوهشی صرفاً مجاز به انتخاب یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی هستند و باید در فرم ثبت نام نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام نمایند.

دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱ شهریور سال آینده، مجاز به شرکت در آزمون هستند و داوطلبان حداکثر مجاز به ثبت نام در دو رشته یا مجموعه (با در نظر گرفتن مدارک مورد پذیرش آن رشته) که در دو نوبت متفاوت برگزار می شوند، هستند.

افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه است، لازم است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، چنانچه داوطلبان طبق مقررات نظام وظیفه ترخیص شوند می توانند ادامه تحصیل دهند. در غیر این صورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

مشمولان عضو هیأت علمی دانشگاهها که در راستای "قانون نحوه تأمین هیأت علمی مورد نیاز دانشگاهها"در حال انجام خدمت هستند. این افراد پس ازقبولی در دانشگاه، پس از احراز شرایط، جهت ادامه تحصیل برابر فرآیند تعیین شده از خدمت ترخیص خواهند شد.

مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و در صورت شرکت در آزمون و قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاهها مجاز به ثبت نام از آنان نمی باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه جزیره آشوراده دندانپزشکی دکتری وزارت بهداشت مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه جزیره آشوراده پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی D Ph دکتری تخصصی پژوهشی شرکت در آزمون ادامه تحصیل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۲۵ هزار نیروی جدید در دور دوم استخدامی‌ها که به زودی اعلام خواهد شد، جذب این وزارت می‌شوند.

بهرام بنده یزدانی روز شنبه در آیین آغاز کار ساخت مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در دوره های پیش سهمیه مناسبی برای استخدامی نیروهای بهداشت و درمان در نظر گرفته نشد و این بخش با مشکل مواجه بود.

وی افزود: رایزنی‌ها برای استخدام جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است تا سهمیه مناسبی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باشد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: مسیر قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران، ۹۰۰ نفر در سال گذشته را شامل شد و این خود کمک بزرگی به امنیت شغلی کارکنان و وضعیت کیفی شاخص های استخدامی منابع انسانی کرد.

وی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای استفاده از این ظرفیت جدید استخدامی که به زودی اعلام رسمی می شود در مدیریت منابع انسانی وزارتخانه در حال انجام است.

بنده یزدانی در ادامه اضافه کرد: هزینه های کلانی در بحث خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم انجام شده که اختصاص هفت میلیون و ۳۰۰ هزار یورو تجهیزات به خراسان شمالی از این موارد است.

وی افزود: اعتبارهای بیشتری برای بخش درمان خراسان شمالی در دور سوم سفرهای مسئولان وزارتخانه به این استان اختصاص می‌یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان