Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@07:41:26 GMT

دومین بیمارستان تنفسی سپاه در آستانه افتتاح

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۵۱۹۱

دومین بیمارستان تنفسی سپاه در آستانه افتتاح

سردار «اخوان مهدوی» گفت: سال گذشته، نیروی زمینی سپاه سامانه بیمارستانی را با ۱۲۸ تخت راه‌اندازی کرد و در روزهای آینده هم دومین بیمارستان سیار برای پذیرش بیماران تنفسی را راه‌اندازی خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سردار پزشک «احمد اخوان مهدوی» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه صبح امروز (یکشنبه) در آیین بهره‌برداری از فاز اول مجتمع بهداشتی و درمانی شهید سلیمانی شهر پرند، اظهار داشت: ما در نیروی زمینی سپاه، راهبردی داریم و آن قرار گرفتن تمام‌ ظرفیت‌های درمانی نیروی زمینی برای خدمت به مردم و رفع نیازهای درمانی مردم است که افتتاح این مرکز درمانی در همین راستاست؛ زیرا معتقدیم هر کجا نیازی وجود داشته باشد، باید با تمام توان در رفع آن نیاز کوشش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در افق ۱۴۰۴ به بخشی از اهدافی که پیش‌بینی کردیم، دست خواهیم یافت، افزود: نیروی زمینی سپاه تاکنون ۲۲۱ بیمارستان سیار را در نقاط کم‌برخوردار راه‌اندازی کرده و در دو سال اخیر نیز به واسطه همه‌گیری کرونا دو هزار و ۶۱۵ تخت ثابت و سیار ایجاد کردیم؛ همچنین هزار و ۵۰۰ کادر تخصصی بهداشت و درمان این نیرو سازماندهی شدند و در مناطق مورد نیاز وزارت بهداشت حضور یافتند.

سردار اخوان گفت: برای پذیرش بیماران تنفسی، سال گذشته سامانه بیمارستانی را با ۱۲۸ تخت راه‌اندازی کردیم و در روزهای آینده هم دومین بیمارستان سیار برای پذیرش بیماران تنفسی را راه‌اندازی خواهیم کرد؛ این در حالی است که سریع‌ترین و مجهزترین سامانه‌های سیار درمانی توسط نیروی زمینی سپاه در کشور ساخته شده است.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم در سال ۱۴۰۱ این مرکز درمانی با نصب دستگاه‌های درمانگاه‌های تخصصی، به یکی از بهترین مراکز درمانی نیروی زمینی سپاه تبدیل شود.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت بیمارستان تنفسی سپاه پاسداران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نیروی زمینی سپاه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه روزانه بالغ بر 600 نفر از پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان تردد دارند، گفت: ایربریج این فرودگاه به‌لحاظ قدمت 23 ساله و نوع ساختار فقط قابلیت سرویس‌دهی به هواپیماهای بدنه متوسط به بالا را دارد که در حال حاضر هواپیماهای A300/B4 A306, A343 و B743 شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.   به گزارش عصر ایران؛ علی جزینی‌زاده گفت: راه‌اندازی مجدد ایربریج فرودگاه کرمان پس از چند سال با عملیات بهسازی و معماری داخلی روی آن انجام شد و در سال 1402 با بهره‌گیری از تخصص همکاران اداره تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و مشارکت یکی از شرکت‌های دانش بنیان کرمانی و حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی، تمامی امور از بروزرسانی تا تعمیرات الکتریکال و مکانیکال همچنین بهسازی این سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.   وی در ادامه از صرفه‌جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های ساماندهی ایربریج خبر داد و افزود: با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی، بازسازی مجدد کنیم.   مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به اینکه طراحی داخلی پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) برگرفته از آرایه‌های تجسمی آرام‌بخش و مفرح است و گفت: طراحی داخلی شامل بدنه با نمایی از طرح سنگ بوک مچ و در سقف شاهد تصویری از آسمان هستیم و همچنین کف این سامانه طرح کفپوش هواپیما است تا جاذب الکتریسیته ساکن باشد.   وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل اتصال به هواپیما برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین را راه‌اندازی کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت