Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز و در مراسم نمادین به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته منابع طبیعی کاشت ۴۱۵ نهال به یاد شهدای دانش‌آموز استان کردستان آغاز شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در حاشیه مراسم درختکاری (اجرای پویش درخت سبز) که در اردوگاه سلیمان خاطر برگزار شد،گفت: پویش ایران سبز با همکاری آموزش و پرورش و تشکلات دانش‌آموزی به یاد شهدای دانش‌آموز و شهدای فرهنگی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید قربانی گفت: همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز به یاد ۴۱۵ شهید دانش‌آموز و ۵۴ شهید فرهنگی مراسم کاشت نهال‌های مثمر در سراسر ادارات آموزش و پرورش و محیط‌های آموزشی کاشته می‌شود.

او می گوید: در کنار این برنامه جشن تولد زمین را نیز داریم و قرار شده مدارس تا حد ظرفیت خود نسبت به کاشت حدود ۲۰ هزار نهال در سطح استان اقدام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت:علاوه بر برنامه نمادین استانی در سطح شهرستان‌ها و مناطق نیز کاشت درخت با اولویت درخت مثمر با همکاری گروه‌های جهادی و دانش آموزی در روز ۱۵ اسفند ماه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاشت نهال روزدرختکاری آموزش و پرورش دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر

احسان زمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاشت نهال در پارک ورودی شهر و میدان غدیر به‌منظور اجرای طرح توسعه فضای سبز و ساماندهی فضای ورودی شهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از هفت هزار اصله نهال از گونه‌های مختلف بومی، تی وی تی، برهان گلی، خرزهره قرمز، گل کاغذی، نخل فینیکس و فیکوس تبریزی کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بوشهر در پایان تصریح کرد: کاشت درخت با توجه به اهمیت محیط زیست و برخورداری از هوای پاک و زیبایی شهر به‌عنوان اولویت این سازمان مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 6098177

دیگر خبرها

  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی