Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فیروزفر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با درخواست از شهروندان برای همکاری با این گروه‌ها تصریح کرد: از روز ۱۵ اسفند این گروه‌ها به مدت سه روز در خیابان‌های امام(ره) و خرمشهر فعالیت خود را متمرکز کرده به طوری که در مدت سه روز ترمیم و لکه گیری آسفالت و ترمیم و اصلاح جدول و پیاده‌روها از میدان جهاد تا میدان بسیج به اتمام می‌رسد که البته بستگی به شرایط جوی هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان به مقصد بعدی این گروه‌های ویژه اشاره کرد و گفت: خیابان‌های سعدی، کمربندی جنوبی و کمربندی شمالی مقصد بعد این گروه‌ها خواهد بود.  

وی افزود: پس از پایان عملیات محورهای مذکور اکیپ های عملیاتی؛ به جهت ترمیم معابر فرعی؛ مجددا در مناطق چهارگانه شهر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

فیروزفر همچنین به آغاز فعالیت یک پروژه فنی و مهندسی به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی اجرای روکش آسفالت معابر شهری اشاره کرد و گفت: در این پروژه برای عملیات پیمایش مسیر معابر و خیابان‌های شهر زنجان از فناوری نوین و دستگاه پیشرفته اسکنر جاده‌ای استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه این دستگاه از طریق پرتو افکن‌های لیزری خطی و دوربین‌های با سرعت بالا معابر را اسکن می‌کند، افزود: این پروژه فنی و مهندسی در راستای پیاده‌سازی سیستم مدیریت روسازی انجام می‌شود.

شهردار زنجان تصریح کرد: انجام این پروژه سبب افزایش دقت کار در شناسایی خرابی‌های معابر سطح شهر شده و ضمن ارائه راهکار مناسب بهسازی و ارایه سیمای کلی خرابی های معابر شهر، سبب کاهش هزینه تعمیر و نگهداری روکش آسفالت معابر می‌شود و با توجه به حجم بالای نقاط نیازمند ترمیم در این معابر، پروژه مذکور بسیار مفید خواهد بود تا با توجه به اطلاعات ارایه شده اولویت دهی و زمان بندی صورت گیرد.

وی گفت: شهر زنجان بعد از شهرهای تهران و مشهد، سومین شهر در کشور است که از این فناوری استفاده می‌کند.

برچسب‌ها زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان شهرداری زنجان زنجان شهرداری زنجان گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳