Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@17:14:24 GMT

خرید سرور مجازی برای ترید

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۵۵۹۲

خرید سرور مجازی برای ترید

برای ورود به بازار رمزارزها شما به پلتفرمی خوب و قابل اطمینان نیاز دارید. نرم‌افزارهای زیادی برای این کار راه‌اندازی شده است که در این میان بایننس‌ (Binance) یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین صرافی‌های حوزه کریپتوکارنسی است که جایگاه اول را در جهان به خود اختصاص داده است. صرافی‌های دیگری چون کوین‌بیس (Coinbase) و کوکوین (Cucoin) و غیره هم در این حوزه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اکثر ایرانی‌ها به دلیل اعتبار بایننس‌ تمایل دارند از خدمات این صرافی استفاده کنند.

مسدودسازی حساب‌ ایرانیان توسط بایننس‌

متاسفانه ایران به دلیل تحریم‌ها قادر به حضور در برخی از بازارهای جهانی و استفاده از صرافی‌هایی مثل بایننس‌ نیست و مردم ایران برای انجام معاملات خود مجبور به مخفی کردن هویت و مکان جغرافیایی‌شان در زمان احراز هویت هستند. چرا که IP ایران برای این گونه فعالیت‌های اقتصادی جزو آی پی‌ های تحریم شده بوده و نامعتبر است. در صورتی که IP شما شناسایی شود به سرعت حساب‌تان مسدود می‌شود.

مسدود شدن حساب کاربری بایننس‌ و دریافت پیغام بلاک بایننس‌ به معنای این است که حساب شما به صورت کامل غیرفعال شده و دیگر اجازه خرید و فروش در این بازار را نخواهید داشت. در سال‌های قبل پس از دریافت پیغام مسدود شدن حساب کاربر فرصت داشت تا طی ۲۴ ساعت موجودی حساب خود را برداشت کند اما امروز این قانون وجود ندارد و تمام موجودی حساب شما بلوکه و غیرقابل برداشت می‌شود.

چرا استفاده از فیلترشکن VPN برای ترید کردن خطرناک است؟

برخی از افراد برای ثبت نام و ورود به صرافی‌ از فیلترشکن (VPN) استفاده می‌کنند که اقدامی خطرناک و اشتباه است. علت ریسک بالای استفاده از فیلترشکن ناپایداری و نامعتبر بودن آن است. زمانی که شما از وی پی ان استفاده می‌کنید کافیست برای چند ثانیه اتصال قطع شود تا IP شما تغییر کند. حتی در صورتی که IP شما به ایران تغییر نکند با تغییر IP صرافی به شما مشکوک می‌شود و حساب شما را مسدود می‌کند. همچنین استفاده از فیلترشکن با ریسک به سرقت رفتن اطلاعات کاربری شما همراه است.

استفاده از سرور مجازی خارج VPS به جای فیلترشکن VPN

برای جلوگیری از این مشکل و داشتن IP ثابت بهترین راه خرید VPS است. استفاده از سرور مجازی مثل این است که شما از کامپیوتر یا موبایلی در اروپا یا امریکا لاگین شوید؛ بنابراین آی پی شما هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند و موجب مشکوک شدن صرافی به شما نخواهد شد.

ویژگی‌های سرور مجازی مناسب ترید

شما می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک سرور مجازی خارج مناسب خود را از سایت mobinhost.com تهیه کنید اما پیش از آن لازم است بدانید که سرور مناسب برای ترید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد:

منابع سخت‌افزاری قدرتمندی داشته باشد علاوه بر دسکتاپ امکان اتصال موبایل به سرور وجود داشته باشد امنیت اتصال تضمین شده باشد شرکتی که از آن خدمات می‌گیرید پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته داشته باشد انتخاب لوکیشن سروری که جزو لیست تحریم‌ها نباشد داشتن پینگ مناسب

بایننس‌ حدود ۲۰ کشور را تحریم کرده: امریکا، بلاروس، بوسنی و هرزگوین، آلبانی، کرواسی، کوزوو، مقدونیه، مولداوی، صربستان، زیمباوه، لیبریا، لیبی، جمهوری افریقای مرکزی، جمهوری دموکراتیک کنگو، کوته، سومالی، سودان، عراق، ایران، لبنان، کوبا، ونزوئلا، یمن، کره شمالی، برمه و شبه جزیره کریمه در اوکراین.

بهترین کشورها برای ترید کردن به ترتیب: فنلاند، فرانسه، کانادا و انگلیس هستند. بهتر است قبل از خرید IP ثابت خارج از قوانین آن مطلع شوید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

شما می‌توانید پیش از خرید سرور مجازی ایران خارج با بخش فروش شرکت مبین هاست تماس حاصل کرده و از کارشناسان مربوطه مشاوره بگیرید: ۷۲۳۰۸-۰۲۱

کد خبر 1609741

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرور مجازی برای ترید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری ها حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 848554 برچسب‌ها روز معلم معلمان خبر مهم

دیگر خبرها

  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • درآمد ترید در فارکس چقدر است؟
  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر