Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:04:00 GMT

۳۲ تن عسل قاچاق در مرز باشماق مریوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۵۷۱۰

۳۲ تن عسل قاچاق در مرز باشماق مریوان کشف شد

گروه استان‌ها - فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۳۲ تن عسل قاچاق به ارزش بیش از ۲۶ میلیارد ریال در پایانه مرزی باشماق مریوان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریواناز کشف یک محموله بزرگ عسل قاچاق در استان خبر داد و اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا در نوار مرزی جزو برنامه‌های اولویت‌دارمان و همه کالاهایی که بدون تشریفات قانونی از مبادی رسمی کشور وارد یا خارج و در هر جایی از مرز، مبادی ورودی، انبارها در حین حمل و نقل یا در مراکز عرضه مشاهده شود، قاچاق محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای طرح کنترل نوار مرزی و مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه، مرزبانان مستقر بر روی پل مرزی باشماق به یک دستگاه کامیون در حال خروج از کشور مشکوک و آن را متوقف کردند. 

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: پس از بازرسی دقیق خودرو توسط مرزبانان، 32 هزار و 400 کیلوگرم عسل و 10 کیلوگرم ژل رویال قاچاق به ارزش بیش از 26 میلیارد ریال از خودروی توقیفی کشف شد. 

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در ارومیه؛ 31 کیلو شیشه افغانی از قاچاقچیان کشف شد28هزار نخ سیگار قاچاق در کاشان کشف و ضبط شد/ دستگیری یک متهم پرونده

سپهری با اشاره به دستگیری راننده و توقیف کامیون حامل قاچاق، تصریح کرد: مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی و چشمانی همیشه بیدار از مرزها حراست و پاسداری کرده و با هرگونه تردد غیرمجاز و قاچاق کالا به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: این میزان هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و هیزم کشف شده، توقیف و متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 6095056

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد