Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@06:07:56 GMT

شبکه مردمی قرآنی تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۵۷۴۵

شبکه مردمی قرآنی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا‌ قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی و قرآنی استان اظهار کرد: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و سال نو، پیشنهاد می‌شود در این ماه پرنور، در حسینیه حضرت امام(ره) شهر همدان و دیگر شهرهای استان مراسم قرآنی برگزار شود.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز استان نیز می‌تواند مراسم قرآنی ماه مبارک رمضان را به صورت گسترده پوشش و برای مردم استان پخش کند گفت: باید تقویت تشکل‌های مردمی در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با اشاره به اینکه با همکاری و همراهی اداره اوقاف می‌توان در راستای تقویت تشکل‌های مردمی اقدام کرد افزود: برگزاری جلسات قرآنی از جمله سنت‌های حسنه‌ای است که از گذشتگان به یادگار‌ مانده و باید آن را حفظ کرد.

وی ثقل سند قرآنی استان را تقویت و توجه به تشکل‌های مردمی دانست و گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است با بهار طبیعت تقارن یافته است، ضرورت دارد تا با آوای قرآنی این ماه را عطرآگین کنیم و نوجوانان و جوانان را در محافل قرآنی جذب کنیم.

قاسمی‌فرزاد گفت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی نیز طبق شرح وظایف می‌توانند در این موضوع مشارکت عمومی داشته باشند، چون یکی از معیارهای ارزیابی، توجه به سند قرآنی است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار همدان شبکه مردمی قرآنی شورای فرهنگ عمومی و قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس

مساح دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی برای یادآوری مسائل نظارتی انتخابات در طول هفته آینده برای این ناظران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: ملزومات مورد نیاز برای برگزاری این مرحله به استان رسیده و تا پایان هفته بین ۳ شهرستان توزیع خواهد شد.

مساح در خصوص افرادی که در این مرحله می‌توانند رای دهند، گفت: کسانی که در مرحله قبل در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف رای داده اند و یا کسانی که در مرحله قبل در هیچ حوزه انتخابیه موفق به رای دادن نشدند؛ می‌تواند در این مرحله شرکت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۱ قانون انتخابات بیان کرد: مجوز اخذ رای از واجدان شرایط بر اساس نتیجه استعلام دستگاه‌های احراز هویت خواهد بود.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود