Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@20:10:02 GMT

(عکس و ویدیو) وحشت در فوتبال مکزیک؛ ۲۴ نفر کشته شدند!

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۵۸۵۸

(عکس و ویدیو) وحشت در فوتبال مکزیک؛ ۲۴ نفر کشته شدند!

‍‍‍‍‍‍

لیگ فوتبال مکزیک روز گذشته شاهد بزرگترین و دلخراش‌ترین درگیری تاریخ هواداران بود که طبق آخرین اخبار از رسانه‌های این کشور ۲۴ کشته به همراه داشته است. سیاه‌ترین روز فوتبالی برای هواداران این ورزش در بازی اطلس و کویرتارو مکزیک رخ داد. درگیری و اغتشاشات در ورزشگاه تاجایی بالا رفت که بازی متوقف شد و نیرو‌های امنیتی کنترل اوضاع از دستشان خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود، صد‌ها نفر در این درگیری‌ها مصدوم و مجروح شدند و صحنه‌های دلخراشی از درگیری هواداران دو تیم منتشر شد. در زیر می‌توانید بخشی از درگیری خونین هواداران فوتبال مکزیک را تماشا کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: فرارو

کلیدواژه: فوتبال مکزیک درگیری هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است. به نوشته لوپاریزین، امباپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.

بیشتر بخوانید: گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

او گفت: می‌دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.

او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت. می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر: 1229589 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم