Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا صفری یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه ساختمان سازمان نظام دامپزشکی استان فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه پروانه‌های بهداشتی صنعت دام ،طیور و آبزیان و پروانه‌های تخصصی این حوزه صنفی را سازمان نظام دامپزشکی صادر می‌کند،گفت: این سازمان مسئول صدور و نظارت بر فعالیت این حوزه صنفی است.‌

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر ۴۳ هزار نفر در سطح کشور عضو این سازمان هستند و تاکنون بالغ بر ۱۷۰ هزار فقره صدور و تمدید پروانه های حوزه دام طیور در این سازمان انجام شده که ۱۰ هزار فقره آن مربوط به سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری در ادامه بر تسهیل روند صدور مجوزهای کسب و کار تاکید کرد و گفت: تمام پروانه های این حوزه الکترونیکی صادر می شود و متقاضی می تواند فرآیندها را رصد کند و صدور پروانه های حوزه تخصصی و کلینیکی هم اخیرا در این سازمان آغاز شده است.

او افزود: تائید صلاحیت حرفه‌ای اعضای و ناظرین بهداشتی مراکز تولیدی نیز در این سازمان در حال انجام است و فارس نیز در سال جاری در استقرار ناظرین فنی و بهداشتی در مراکز تولیدی موفق عمل کرده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه ۳ هزار نفر از اعضای این سازمان در استان فارس فعال هستند،گفت: ۲ دانشکده دامپزشکی در سطح این استان فعال است و فارغ التحصیلان فارس نقش مهمی در حوزه دامپزشکی کشور دارند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران افزود: فارس مهد تاریخی و تمدنی کشور است و نقش مهمی نیز در حوزه نظام دامپزشکی کشور دارد که از این رو بایستی مکانی مستقل برای نظام دامپزشکی این استان در نظر گرفته می شد که بر این اساس امروز ساختمان سازمان نظام دامپزشکی استان فارس افتتاح شد.

وی ادامه داد: در این محل جایگاهی برای فعالیت انجمن های تخصصی دیده شده و این سازه الگویی ملی است و باید با تامین منابع در کل کشور گسترش یابد.

او اضافه کرد: ساختمان سازمان نظام دامپزشکی استان فارس با حدود ۵ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسیده است.

صفری تاکید کرد: فارس در همه شاخص های ارزیابی در حوزه نظام دامپزشکی الگویی برای کشور است و رضایت خوبی در حوزه تخصصی و بهره برداران این استان وجود دارد.

وی این سازمان را تشکلی مردم نهاد در کنار دولت دانست و گفت: مقرر نیست که این نهاد سازمانی فربه باشد و باید با تعداد پرسنل کمتر و انعطاف پذیری بیشتر روند صدور پروانه‌های این بخش تسریع شود که در حال حاضر در صورت نبود ایراد کمتر از ۴۸ ساعت یک فقره پروانه دامپروری صادر می شود.

برچسب‌ها دام و طيور سازمان نظام دامپزشکی ایران فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دام و طيور سازمان نظام دامپزشکی ایران فارس دام و طيور سازمان نظام دامپزشکی ایران فارس سازمان نظام دامپزشکی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سازمان برنامه و بودجه 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور