Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:00:21 GMT

اصفهان تولید کننده نان سبوس دار در کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۶۰۶۴

اصفهان تولید کننده نان سبوس دار در کشور

فرید نقشینه افزایش زمان پخت و تخمیر و حذف آرد سفید از ترکیب پخت نان را از ویژگی‌های نان‌های سبوس دار بیان کرد و گفت: کیفیت آرد استان مطلوب و میزان تولید آرد سبوس دار (تضمین کننده سلامت گوارش بدن) در استان اصفهان بیشتر از تمام استان‌هاست.

او ۵۵درصد از نانوایان استان اصفهان با آرد دولتی یارانه یک و ۴۵ درصد دیگر نیز به صورت یارانه دو پخت می‌کنند گفت: قیمت نان بر اساس مصوبه کارگروه ویژه گندم، آرد و نان استان تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نقشینه به انتخابات اتحادیه نانوایان اصفهان که ۲۳ اسفند برگزار می‌شود اشاره کردو گفت: در انتخابات این اتحادیه ۲۵ کاندیدا برای تصدی ۷ کرسی هئیت مدیره و ۴ کاندیدا هم برای انتخاب یک بازرس برای فعالیتی ۴ ساله رقابت می‌کنند.

عضو اتحادیه نانوایان شهرستان اصفهان با بیان اینکه افرادی حق رأی دارند که در شهر اصفهان دارای پروانه کسب معتبر باشند گفت: ساماندهی وضع نانوایان و رفع مشکلات سهمیه‌بندی آرد و احیای نان‌های سنتی، بررسی روش‌های نوین پخت و آموزش بهینه‌سازی چرخه تولید قوت غالب مردم از عمده وظایف اعضای هیئت مدیره اتحادیه نانوایان است.

بیش از هزارو ۵۰۰ نانوایی در اصفهان دارای مجوز فعالیت هستندو متقاضیان زیادی برای احداث نانوایی آزاد پز وجود دارد که نیازمند ساماندهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت نان آرد یارانه ای نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش جام جم آنلاین، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می (ماه آتی میلادی) دولت فلسطینی را به رسمیت می شناسند.

خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرد: انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

به گزارش العربیه، در ماه مارس، اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که به طور مشترک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تلاش خواهند کرد. این در حالیست که اشغالگران قدس مخالفت صریح خود را با با این اقدام اعلام کردند.

از سوی دیگر، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا پیشتر گفته بود که انتظار دارد مادرید تا ماه جولای به رسمیت شناختن فلسطینیان را اعمال کرده و معتقد است به زودی یک «توده بحرانی» در اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت که چندین عضو را برای اتخاذ موضع مشابه تحت فشار نیز قرار دهد.

دیگر خبرها

  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • «نان کامل» چه نانی است؟
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال