Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که کشتی‌گیرانی که به دلیل مصدومیت توان شرکت در مسابقه را ندارند، تنها با مجوز پزشک معتمد به چرخه انتخابی تیم ملی بازخواهند گشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مسابقات انتخابی جام تختی، دو مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 1400 پشت سر گذاشته شد و مرحله سوم نیز رقابت‌های جام تختی است که خرداد ماه سال آینده در تنکابن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن نیز اگر در وزنی انتخاب نهایی برای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی 2022 اتفاق نیفتاده باشد، انتخاب ملی‌پوش در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد صورت می‌گیرد.

پژمان درستکار در مورد کشتی‌گیرانی که به دلیل مصدومیت قادر به ادامه مسابقه‌ها از چرخه نیستند و یا در یک رویداد غیبت می‌کنند، اظهار داشت: ما در چرخه این را پیش‌بینی کردیم؛ یکی از بندها همین است که اگر کشتی‌گیری آسیب دید و این موضوع مورد تایید پزشک معتمد و فدراسیون قرار گرفته باشد قطعا از او در مراحل بعدی چرخه استفاده خواهد شد و می‌تواند به کار خود در چرخه انتخابی تیم ملی ادامه دهد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، جام تختی را یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی عنوان کرد: جام تختی در این مسیر مهم است اما انتخاب نهایی ما نیست و به نوعی نیمه نهایی است. ما بعد از جام تختی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را هم داریم. البته در برخی اوزان که تمام مدعیان ما در قهرمانی کشور حضور پیدا کرده بودند، اگر در قهرمانی آسیا این کشتی‌گیر مدال طلا بگیرد ملی‌پوش خواهد بود.

یگانه‌جعفری: 8 بار قهرمان کشور شدم یک بار هم مسابقات آسیایی نرفتم/ از سبک کشتی‌ام خوش‌شان نمی‌آمد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی چرخه انتخابی تیم ملی تیم ملی کشتی آزاد جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار

به گزارش خبرنگار مهر پیتر برَنت، تریدر حرفه‌ای و باسابقه معتقد است که بیت‌کوین (BTC) ممکن است در زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار، به اوج خود رسیده باشد. با این حال، برَنت گفت، این احتمال وجود دارد که رمزارز مذکور اکنون به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی پایین‌تر سقوط کند. نکته جالب توجه آن است که برَنت معتقد است چنین کاهش قیمتی می‌تواند از دیدگاه بلندمدتی «بهترین گزینه» باشد.

پیتر برَنت، در پُست وبلاگ اخیر خود پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین ممکن است درحال‌حاضر به اوج خود در چرخه صعودی قیمت رسیده باشد.

وی گفت که اعتقاد دارد قیمت BTC به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی به پایین‌ترین سطح قیمت در سال (۲۰۲۱) بازگردد.

برَنت این عقب‌نشینی مورد انتظار قیمت بیت‌کوین را به پدیده‌ای به‌نام «پوسیدگی‌نمایی» (الگوی تاریخی بازده نزولی در چرخه‌های صعودی) نسبت می‌دهد که معتقد است بر این دارایی دیجیتال که به‌تازگی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار رسیده است، تأثیر خواهد گذاشت.

کد خبر 6092016 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار