Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک حلول ماه شعبان و فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، در پیام مشترک آیت‌الله مصطفی محامی و حسین مدرس خیابانی آمده است: پاسداری از انقلاب اسلامی، رسالتی است که جز با مرام حسینی و تکیه بر مکتب حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی مسیر انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی و  دوران ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بی شک با رشادت ها و افتخارآفرینی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق خواهد شد و توصیف کامل این مضمون در جمله پرمعنای حضرت امام خمینی(قدّس الله نفسه الزکیه) خلاصه می شود که  «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واقع در شئون مختلف از کیان انقلاب اسلامی پاسداری کرده و در این بنیان مرصوص از شهید محسن حججی تا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید قاسم میرحسینی رشد یافته و به اعلی درجه عبودیت یعنی شهادت نائل گشته‌اند.

بدیهی است که نه تنها در سوم و چهارم شعبان المعظم بلکه در همه ایام باید یاد و خاطر تربیت یافتگان مکتب عاشورا، اعم از شهدا، جانبازان و پاسداران مسیر حق را گرامی داشت.

مردم شریف و نجیب سیستان‌وبلوچستان نیز که به واسطه مجاهدت‌های پاسداران و دیگر نیروهای جان بر کف نظامی و امنیتی از نعمت امنیت برخوردار هستند، این تلاش‌ها را ارج نهاده و آرامش خود را مرهون این تلاش‌ها می‌دانند.

اینجانبان ضمن تبریک ولادت موفور السرور حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و روز پاسدار به پاسداران رشید انقلاب اسلامی بویژه جان بر کفان عرصه جهاد و خدمت در استان سیستان و بلوچستان و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، دوام افتخارات شما عزیزان را در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تحقق حداکثری منویات رهبر معظم انقلاب از خداوند متعال مسئلت داریم و یاد و خاطره شهدای مظلوم سپاه پاسداران بویژه شهدای اخیر و همه جانبازان عزیز و صبور را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز پاسدار سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق