Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:18:15 GMT

تانکر قیر قاچاقی که به مقصد نرسید!

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۶۳۵۲

تانکر قیر قاچاقی که به مقصد نرسید!

حسین حسین‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس از بیرجند، اظهارداشت:  طبق مقررات حاکم، خرید و فروش، حمل و نگهداری کالای یارانه‌ای تخلف است.

وی افزود: مأموران ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی سهل‌آباد شهرستان نهبندان در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بیرجند به نهبندان به یک دستگاه تانکر حمل قیر مشکوک و آن‌ را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: پس از بازرسی تانکر حمل سوخت ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که به صورت ماهرانه در مشک داخل تانکر جاساز شده بود کشف شد.

حسین‌پور یادآور شد: پرونده تخلف راننده تانکر حمل قیر برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی نهبندان ارسال شد.

 وی خاطرنشان کرد: اداره تعزیرات نهبندان پس از احضار متهم و رسیدگی‌های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، متهم علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت جریمه نقدی متهم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: متهم حامل سوخت قاچاق به پرداخت مبلغ ۲۲۴ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۶۰۰ تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سوخت قاچاق نهبندان تعزیرات تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی و تاریخ‌گذشته به میزان ۸۴۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان