Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-01@06:52:49 GMT

قتل عمو با شلیک گلوله

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۶۴۴۲



پسری جوان که عموی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده و فرار کرده بود، بعد از اینکه به صحنه جرم بازگشت دستگیر شد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان همدان چند روز قبل مطلع شدند مردی حدودا 45‌ساله در یک باغ به قتل رسیده است. آنها به محل حادثه رفتند و جسد مقتول را در حالی مشاهده کردند که از پشت هدف گلوله قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان می‌داد هیچ سرقتی از باغ انجام نشده است.

علاوه‌بر‌این سرنخ‌های موجود حکایت از آن داشت که قاتل قربانی خود را از پیش می‌شناخته و به‌ همین‌ سبب توانسته به‌راحتی وارد باغ شود و در چند قدمی او قرار بگیرد و سپس در فرصتی مناسب دست به ماشه ببرد و جنایتی را که طرح‌ریزی کرده بود، انجام بدهد. کارآگاهان وقتی در همان محل حادثه کمی پرس‌وجو کردند، فهمیدند برادرزاده 26‌ساله مقتول که جوانی مجرد است، ساعاتی قبل از کشف جسد در باغ عمویش حضور داشته است.

مأموران به این جوان ظنین شدند و وقتی فهمیدند او در میان افراد حاضر در صحنه جرم است، بلافاصله این جوان را بازداشت کردند. او وقتی دستبند را دور دستان خود دید، به آدم‌کشی اعتراف کرد و گفت عمویش را با سلاح کمری از پا درآورده و کلت را در همان باغ پنهان کرده است. مأموران در گام بعدی سلاح را به‌ همراه هفت تیر فشنگ جنگی پیدا و ضبط کردند. پس از آن متهم در پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و ضمن تکرار اعتراف اولیه‌اش گفت: من با عمویم بر سر مسائل مالی اختلاف داشتم و مشکل ما حل‌شدنی نبود؛ به‌ همین ‌دلیل از او کینه به دل گرفتم و مصمم شدم او را به قتل برسانم.

برای این کار سلاحی تهیه و بالاخره نقشه خود را اجرا کردم. متهم بعد از تشریح جزئیات قتل به دستور بازپرس جنایی روانه زندان شد تا مراحل بعدی تحقیقات قضائی انجام شود.

شرق

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 پس از افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه، سارقین شامگاه دهم اردیبهشت در حین سرقت شناسایی شدند و در حین تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی با شلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند. در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد. لحظات تعقیب و گریز این زورگیرها و شلیک‌های متعدد به سمت موتورشان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند