Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مرکز هنر‌های نمایشی گفت: حریم تئاترشهر به معنای دیوارکشی نیست، قرار نیست بنای تئاترشهر و محوطه آن از دید مخاطبان دور بماند، بلکه همچون موزه هنر‌های معاصر و تالار وحدت، تئاترشهر نیز دارای حریمی هنری خواهد شد که هنرمندان و مخاطبان تئاتر بتوانند به راحتی در آنجا رفت و آمد کنند و دیگر خبری از افراد غیر در این محیط نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قادر آشنا در گفتگو با میزان، پیرامون آخرین مراحل ایجاد حریم امن برای مجموعه تئاترشهر گفت: در حال حاضر مرکز هنر‌های نمایشی، شورای شهر تهران و همچنین شهرداری جلسات متعددی را برای ایجاد حریم تئاتر شهر برگزار کرده اند و به زودی ما شاهد نتیجه این مذاکرات خواهیم بود.  

وی در همین راستا ادامه داد: موضوع حریم تئاترشهر برای مرکز هنر‌های نمایشی موضوع بسیار مهمی بوده و از همان ابتدا مورد بحث واقع شده است، طی هفته‌های گذشته نیز این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری شده و امیدواریم که به زودی شاهد ایجاد این حریم باشیم.  

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از تئاتر اینجا کلیک کنید

مدیرکل مرکز هنر‌های نمایشی درباره تعریف اصلی «حریم تئاترشهر» اضافه کرد: حریم تئاترشهر به معنای دیوارکشی نیست، قرار نیست بنای تئاترشهر و محوطه آن از دید مخاطبان دور بماند، بلکه همچون موزه هنر‌های معاصر و تالار وحدت، تئاترشهر نیز دارای حریمی هنری خواهد شد که هنرمندان و مخاطبان تئاتر بتوانند به راحتی در آنجا رفت و آمد کنند و دیگر خبری از افراد غیر در این محیط نباشد.  

آشنا پیرامون آخرین وضعیت تخصیص ظرفیت سالن‌های تئاتر برای مخاطبان تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در حال حاضر تماشاخانه‌های تئاتر با ظرفیت پنجاه درصدی میزبان مخاطبان هستند، هر نوع تغییری در میزان ظرفیت مخاطبان تالار‌های نمایشی صرفا با صلاحدید نهاد‌های مرتبط صورت خواهد گرفت.  

مدیرکل مرکز هنر‌های نمایشی درباره فروش صد در صدی بلیت در برخی تماشاخانه‌ها خاطرنشان کرد: طبیعتا فروش ۱۰۰ درصدی بلیت تئاتر در حال حاضر یک تخلف است، اما نهاد پیگیری و مقابله با این تخلف مرکز هنر‌های نمایشی نیست. به هر صورت در حال حاضر تماشاخانه‌ها حق ندارند تا به صورت صد در صدی میزبان مخاطبان باشند.  

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تئاتر اخبار نمایش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار تئاتر اخبار نمایش مرکز هنر های نمایشی حریم تئاترشهر تماشاخانه ها حال حاضر حریم تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت