Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر در پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بحث دریافت مجوز در کشور یک موضوع سخت است و مردم باید بین دستگاه‌های دولتی و نهادها برای بروکراسی و کاغذبازی بسیار پیچیده‌ای که وجود دارد، جابجا شوند، گفت: امروز با این طرح شهرداری تهران را مکلف می‌کنیم که نسبت به ارائه لایحه صدور مجوزها و ارائه خدمات غیرحضوری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با این طرح شاهد ایجاد پنجره واحد مجوزها در شهرداری هستیم.

او با بیان این که بر این اساس به شهرداری فرصت داده می شود که ظرف مدت ۴ ماه لایحه را به شورا بیاورد، تصریح کرد: در راستای قوانین بالادستی و هوشمند سازی و با هدف کاهش مراجعات این طرح را تدوین کردیم چرا که با عزم و اراده‌ای که در هوشمند سازی داریم شاهد کاهش مراجعات و در نتیجه کاهش ترافیک خواهیم بود.

کوچه‌هایی که تا دو متر زیر آب می‌روند

همچنین در این جلسه سیدمحمد آقامیری با اشاره به خطرات کانال آب ورامین که در یک دیواره خاکی ایجاد شده، گفت: در زمان سیلاب کوچه‌های موجود در این منطقه به میزان یک تا دو متر زیر آب می‌رود و مشکل این کانال زمانی برطرف می‌شود که کانال زیرزمینی ایجاد شده و آب از طریق لوله‌گذاری از منطقه عبور کند. مشکل دیگر ، وجود حشرات موزی است که خواب را از مردم منطقه گرفته و باید در این زمینه چاره‌اندیشی صورت بگیرد.

او با بیان اینکه در ۸۸۶ نقطه تهران فاضلاب وارد روان آب‌های شهر می‌شد، گفت: قرار بر این بود که فاضلاب از روان‌آب‌ها خارج شود اما این اقدام انجام نشده و مشکلات زیست محیطی را ایجاد کرده است که باید توسط دستگاه قضایی مورد پیگیری قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: قرار بر این شد که کانالی که از منطقه ۱۵ و ۲۰ عبور می کند، تا چهار ماه آینده سرپوشیده شود و امیدواریم شاهد چنین شرایطی نباشیم. ورود فاضلاب به زمین های کشاورزی مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کند که باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

کد خبر 662113 برچسب‌ها شورای شهر مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند

سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • لکه‌های سفید روی ناخن‌ها چه معنایی دارند؟
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • لکه های سفید روی ناخن ها چه معنایی دارند؟
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران