Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید روحانی و ارسلان قاسمی به گروه بازیگران سریال «دردسرهای شیرین» اضافه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید روحانی و ارسلان قاسمی جدیدترین بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی‌مهریزی پیوسته‌اند.

درحال حاضر تصویربرداری این سریال در نقاط مختلف پایتخت در حال انجام است و مراحل فنی نیز همزمان با تولید پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دردسرهای شیرین» یک مجموعه خانوادگی با موقعیت‌های شیرین است و مهدی طاهر و یاسین پورعزیزی نویسندگی متن‌های آن را بر عهده داشته‌اند. نویسندگی فیلم «وانتافه» از آثار مهدی طاهر است.

کریم خودسیانی به عنوان مشاور فیلمنامه در این پروژه حضور دارد. محمد نداف نیز بازنویسی فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته است. نویسندگی سریال «نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان از جمله آثار این نویسنده تلویزیون است.
پوریا پورسرخ و مریم مومن نقش زوج قصه «دردسرهای شیرین» را بر عهده دارند و افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی و سمیرا حسینی به همراه رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی، دیگر نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. فهیمه سلیمانی، ژیلا دایی، پرهام دلدار و سهیل قاصدی از جمله دیگر بازیگران این سریال هستند.

محمدرضا بحری، نازنین خشنود، نیما اسحاقیان و محمد اسحاقیان نیز هنرمندان بومی استان‌های یزد و اصفهان هستند که در این پروژه به ایفای نقش می‌پردازند.
این مجموعه تلویزیونی در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ تولید می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دردسرهای شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه

باوجودی که به نظر می‌رسید صربستانی‌ها بعد از ناکامی ویکتور نِمِس در گزینشی اروپایی، این بار به علی ارسلان اعتماد کنند، اما نامی از کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی صربستان در جمع کشتی‌گیران ثبت‌نامی گزینشی آخر نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات گزینشی جهانی با کشتی فرنگی از 20 اردیبهشت ماه در استانبول استارت می‌خورد. کشتی‌گیرانی که از دو مسابقه قبلی در مسابقات جهانی صربستان و گزینشی‌های قاره‌ای موفق به کسب سهمیه نشدند، برای آخرین بار شانس خود را برای کسب جواز ورود به المپیک در ترکیه امتحان خواهند کرد.

صربستانی‌ها که در گزینشی اروپایی ویکتور نِمِس را به باکو فرستادند، ترجیح دادند این بار هم کشتی‌گیری که در این وزن صاحب سابقه و تجربه است را به گزینشی آخر بفرستند و باز هم فرصتی به ارسلان دارنده دو نشان طلا و برنز وزن غیرالمپیکی 72 کیلوگرم که در مسابقات قهرمانی اروپا در وزن جدید مدالی نگرفت، داده نشد؛ اما ابراهیم قانم فرانسوی رقیب وزن 72 کیلوگرم ارسلان بار دیگر در ترکیب تیمش قرار گرفته و به دنبال کسب سهمیه المپیک است.

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

 

همچنین ادموند نازاریان پسر نازاریانِ بزرگ و عنوان‌دار هم که هنوز سهمیه المپیک را برای بلغارها نگرفته، امیدوار است در وزن سنگین و پرمدعی 60 کیلوگرم در ترکیه سهمیه بگیرد.

گئورگ غریبیان ارمنی، زادیک لالی‌یف روس، مراد ممدوف آذربایجانی، گئورگی تیبیلوف صربستانی و جمال والی‌زاده کشتی‌گیر ایرانی که با اسم UWW در مسابقات شرکت می‌کند در 60 کیلو، ایستوان وانچزا از مجارستان، مورات فیرات یا سلجوق کان از ترکیه در 67 کیلو، آدلت تیولی‌بایف روس، لوری لومادزه گرجستانی، زولتان لوای از مجارستان و کمال بی از آمریکا در 77 کیلو، رفیق حسین‌اف آذربایجانی و تورپال بیسلطانوف دانمارکی در 87 کیلو، متهان باشار از ترکیه و میهایل کاجایا صربستانی در 97 کیلو و دیوید آواساپیان ارمنستانی، لاکوبی کاجایا گرجستانی و اسکار مارویک نروژی در 130 کیلوگرم نیز از دیگر مدعیان شاخص حاضر در مسابقات گزینشی جهانی هستند.

در این رقابت‌ها دو کشتی‌گیر راه یافته به فینال و همچنین نفر سوم حقیقی صاحب سهمیه المپیک خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • بازیگران سریال تورم
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده