Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با تاکید به اینکه اگر مراقبت نکنیم فاجعه زیارت در توشن هم اتفاق می افتد گفت: توصیه میکنم همه دستگاه ها با قوت به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در حاشیه مراسم روز درختکاری در بالادست روستای توشن ضمن تبریک ایام پاسدار و هفته منابع طبیعی  اظهار کرد: حفظ جنگل ها و منابع طبیعی مورد تاکید قانون و توصیه بزرگان دینی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صیانت از جنگل ها و احیای آن یکی از 5 محور اساسی بود که توسط رئیس جمهور در سفر اخیر به گلستان مورد تاکید قرار گرفت.

استاندار گلستان بیان داشت: در راستای پویش ایران سبز پیش بینی شده است 2 میلیون اصله نهال کاشته شود که در این اقدام باید نهاد های مردمی و دستگاه های مرتبط پای کار باشند ضمن اینکه در ستاد درختکاری مصوب شده است مجوز یک سمن استانی جهت شکل گیری یک شبکه مردمی در این حوزه صادر شود.

وی با تاکید به اینکه اگر مراقبت نکنیم فاجعه زیارت در توشن هم اتفاق می افتد گفت: توصیه میکنم همه دستگاه ها با قوت به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: دیده بان های مردمی با چشم بیدار مسائل را گزارش کنند و در صورت نیاز با ورود دستگاه های قضایی و انتظامی اقدامات مقتضی انجام شود.

زنگانه گفت: دست همه کسانی که برای صیانت از منابع طبیعی تلاش می کنند می بوسم.

وی در پایان تصریح کرد: هنوز مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان به صورت رسمی اعلام نشده است اما به زودی همه مصوبات را با جزییات به اطلاع مردم گلستان می رسانیم.

زنگانه گفت: با اجرایی شدن مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان، حرکت تحولی و پیشرفت همه جانبه استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هفته منابع طبیعی جنگل منابع طبیعی قانون رئیس جمهور ایران گلستان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در پی اعلام هشدار هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از هشدار نارنجی رنگ هواشناسی برای آسمان البرز خبر داد و اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خاطرنشان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مهرور تصریح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی (آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ای تاکید کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن، به همراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

کد خبر 750861

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • ناپدید شدن یک کودک در استان گلستان / یسنا کجاست؟