Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:50:39 GMT

کاشت 3200 اصله نهال در شهر صنعتی البرز

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۶۸۰۴

کاشت 3200 اصله نهال در شهر صنعتی البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم ملی روز درختکاری پیش از ظهر امروز با حضور مصطفی غفوری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز، ابوالحسن شیرمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر الوند، حمید رضائی شالی و خدابخش امجدیان از اعضای شورای اسلامی شهر الوند، داریوش یوسفی فخر مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان، در شهر صنعتی البرز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز در این مراسم اظهار کرد: موضوع درخت و طبیعت بنا بر سبقه تاریخی موجود برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حتی در منابع و احادیث معصومین بزرگوار نیز مکررا نسبت به امر درختکاری و کشاورزی و احترام به طبیعت سفارش شده است.

وی تصریح کرد: منابع طبیعی و فضای سبز در زندگی روزمره شهروندان و شادابی و نشاط اجتماعی نقش اساسی دارد و باید همه دستگاه ها در توسعه این فرهنگ تلاش لازم را داشته باشند.

یوسفی فخر ادامه داد: شهر صنعتی البرز به عنوان اولین و سرسبزترین شهر صنعتی کشور از جایگاه ارزشمندی در سطح ملی و منطقه ای برخوردار می باشد و برهمین اساس نیز شایسته است با همت و تلاش جمعی در جهت پویایی حداکثری آن قدم برداشته شود.

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز افزود: توسعه علمی و کارشناسانه فضای سبز یکی از سیاست های اصلی مورد توجه شرکت شهر صنعتی البرز می باشد و برهمین اساس نیز این موضوع در برنامه سالیانه مجموعه به عنوان یک اولویت تعریف می شود.

وی به کاشت ۹ هزار اصله نهال طی دو ماه اخیر از سوی شرکت شهر صنعتی البرز در قالب "نهضت درختکاری" اشاره کرد و گفت: در این راستا در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نیز کاشت 3200 اصله نهال در مسیرهای امیرکبیر شرقی، جاده سلامت و جنگل یالیان شهر صنعتی البرز در دستور کار قرار گرفت.

یوسفی فخر خاطرنشان کرد: شرکت شهر صنعتی البرز در مقوله کاشت درخت و توسعه فضای سبز اهتمام ویژه ای دارد و در آینده نیز شاهد تقویت و استمرار اینچنین برنامه هایی که در حفظ محیط زیست نقش مهمی دارند، خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: روز درختکاری استان قزوین شهر صنعتی البرز شرکت شهر صنعتی البرز شهر صنعتی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این مسابقه یک روزه ۵۰ راننده از ۹ استان شرکت کردند.

شرکت کنندکان در ۷ کلاس با هم رقابت کردند.

در کلاس اول این مسابقات محمد کاظمی از قزوین، روح الله رضا بهرامی از البرز و علی حیدر نژاد از قزوین به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در کلاس دوم هم حسین احمدی از قزوین، مرتضی نوری اصل از کرمانشاه و ایمان محمد کریمی از البرز عنوان‌ها نخست را کسب کردند.

در کلاس سوم نیز مهدی شهری و علیرضا نعمتی از البرز اول و دوم شدند و عنوان سوم هم به حیدر پیش مرادی از کردستان رسید.

در کلاس چهارم هم حامد سلیمی از البرز بر سکوی نخست ایستاد، حسن مالمیر چگینی دوم شد و روح الله سلیمی از البرز عنوان سوم را کسب کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی