Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح بیان داشت: پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی در نظام ولایی و دینی نیز متولی صیانت و پاسبانی از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ولادت امام حسین(ع) سرور و سالار شهیدان کربلا را روز پاسدار می گویند و به همین مناسبت با برخی از مسئولین کهگیلویه‌وبویراحمدی در خصوص این روز صحبت کرده ایم که در زیر آمده است

حجت الاسلام حکمتیان نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص روز پاسدار بیان داشت: امروز سالروز ولادت با سعادت سید و سرور جوانان اهل بهشت، سومین ستاره آسمان امامت و  ولایت حضرت امام حسین(ع) است که به همین مناسبت در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام روز پاسدار نیز نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح خاطر نشان کرد: علت نام گذاری این روز مقدس به نام روز پاسدار بیانگدر این نکته است، همان گونه که امام حسین(ع) به عنوان عالم بقاء و جاودانگی اسلام ایفای نقش و فداکاری کردند و به شهادت رسید و از آموزه های اسلام  در طول تاریخ دفاع کردند تا اسلام بعد از قرن ها به دست ما رسید امروز نیز پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی در نظام ولایی و دینی نیز متولی صیانت و پاسبانی از انقلاب  اسلامی در عرصه های مختلف هستند که این وظیفه سنگین را به نحوه احسنت انجام داده اند و در آینده نیز ایفا خواهند کرد.

نستهن مقدم شهردار یاسوج در خصوص روز پاسدار بیان داشت:  پاسدار یک واژه عمیق که پاس داشت همه ارزش ها انقلاب اسلامی در سطوح مختلف است و هر وقت ما مقام پاسدار ار پاس بداریم، پاسدار از همه ارزش های انقلاب  اسلامی پاسداری می کند.

شهردار یاسوج افزود: ملت ایران پاسدار را فرزند خودشان می دانند چون در همه صحنه ها، اعم از بلایایی طبیعی، جنگ و .... پشتیبان ملت هستند.

حسین انوری فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص روز پاسدار بیان داشت: با توجه به اینکه ولادت امام حسنی(ع) را به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است ما پاسداران وظیفه داریم که در هر نقطه ای از جمهوری اسلامی نیازی به کمک و همکاری سپاه احساس شد به آنجا آماده خدمت گذاری به ولی نعمتان انقلاب که همان مردم هستند باشیم.


انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی روز پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902062

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات