Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی برای دو طرح پیش فروش یکساله و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبین ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، ۱۶ اسفند ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی سایپا، با حضور نهادهای  نظارتی، قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله محصولات شاهین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس و وانت سایپا با موتور ام.۱۳ و همچنین اولین پیش فروش یکساله محصولات شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۵۴ هزار و ۷۰۶ نفر شرکت کردند که ۵۰ هزار و ۴۹۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح ۱۸ هزار و ۲۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۳۶ هزار و ۴۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۳ هزار و ۵۰  دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۷ هزار و ۱۰۰ دستگاه ساینا.اس و ۹۰۰ دستگاه وانت سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۴ هزار و ۴۱۸ نفر شرکت کردند که ۳ هزار و ۶۶۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۷ هزار و ۳۰۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند.

اسامی منتخبان طرح پیش فروش یک ساله سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب ساعت ۲۰ بر روی سایت رسمی گروه سایپا منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت. همچنین اسامی منتخبان طرح پیش فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح های پیش فروش، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی سایپا خانواده خودرو پیامک خودرو سایپا قرعه کشی سایپا فروش ساپیا حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گیربکس معمولی گروه خودروسازی طرح پیش فروش قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول