Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی کشتیرانی، «محمدرضا مدرس خیابانی» در گزارشی که به سخنگوی دولت ارائه کرد، گفت: با وجود همه مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستیم موفق شدیم که رکوردهای خوبی را در مجموعه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسانیم.

مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی با بیان اینکه طی سال جاری رکورد عملکردی و درآمدی چندین ساله گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران جابجا شد، خاطرنشان کرد: کشورهای تحریم کننده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به دنبال ایجاد محدودیت‌ها بر سر راه فعالیت و توسعه این ناوگان هستند که با همت پرسنل و مدیران این شرکت، تاکنون نتوانستند به نتیجه برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این حال مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به واسطه ماهیت بین‌المللی خود، به مسیر خدمات رسانی در عرصه‌های مختلف تجاری ادامه داد؛ هر چند در بخش مراودات مالی با موانعی روبه‌رو است که با شیوه‌های مختلف، در حال رفع آن‌ها است.

مدرس خیابانی ادامه داد: به جهت رونقی که امسال در عرصه تجارت دریایی رخ داد، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران توانسته بیشترین میزان فروش را طی سال‌های گذشته تجربه کند؛ ضمن اینکه در حوزه حمل و نقل کانتینری نیز، سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و توانستیم ۲۶ میلیون تن کالا را جابه‌جا کنیم که رکورد بی نظیری محسوب می‌شود و به معنای ۴۵ درصد رشد در جابه‌جایی کالا نسبت به سال  ۹۹ است. 

وی یکی از اولویت‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را نوسازی ناوگان دانست و گفت: امروز اگرچه با محدودیت‌هایی در حوزه خرید شناور مواجه هستیم؛ ولی تلاش کرده ایم تا تحریم‌ها و محدودیت‌ها را دور زده و به فعالیت خود به نحوی ادامه داده‌ایم که رکوردهای درخشانی به ثمر رسد.

مدرس خیابانی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم برخی طرف‌های خارجی همچنان که منتظر نتیجه مذاکرات هستند، مشتاق به همکاری با گروه کشتیرانی هستند؛ تصریح کرد: البته گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فراموش نمی‌کند که بسیاری از این شرکت‌ها به خصوص در حوزه ساخت کشتی، بعد از تحریم‌های سال ۲۰۱۸، اختصاص منابع مالی را که قرار بود به صورت فاینانس در اختیار ما بگذارند، به یکباره متوقف کرده و درخواست تسویه کامل مطالبات خود را نمودند؛ بنابراین هر شخصی که در این دوران علاقمند به همکاری با مجموعه کشتیرانی باشد باید به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش ایرنا امروز «علی بهادری جهرمی» مدیران ارشد گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی با سخنگوی دولت دیدار و گفت‌و گو داشتند.

برچسب‌ها علی بهادری جهرمی جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی بهادری جهرمی جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی علی بهادری جهرمی جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس دقایقی پیش با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هنرمندانی چون داریوش ارجمند، هادی ارزم، هوشنگ جاویدی و... در محل برج آزادی تهران آغاز شد.

امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ، سید مجید پوراحمد مدیر عامل صندوق هنر، محمد خراسانی زاده مدیرکل دفتر هنر‌های تجسمی و جمعی از هنرمندان در این مراسم شرکت دارند.

آغازگر این برنامه اجرای قطعه «ای ایران» توسط ارکستر نظامی بود.

خلیج فارس از استوانه های هویتی جمهوری اسلامی است

محمدمهدی اسماعیلی در این مراسم در سخنانی گفت: روز دهم اردیبهشت روز اخراج غربی های استعمارگر از پهنه خلیج فارس است. خلیج فارس بخشی از هویت و فرهنگ ما است و ما به این خطه  تنها نگاه جغرافیایی نداریم.

وی در ادامه افزود:‌ خلیج فارس از استوانه های هویتی جمهوری اسلامی است. در سفر به یکی از کشورها در بازدید از موزه‌های آن کشور هر آنچه توضیح می‌دادند جز تاریخ ما نبود. ایران فرهنگی ما اساسا نمی‌تواند در مرزهای جغرافیایی محسور باشد.

اسماعیلی اظهار داشت:‌ما به خلیج فارس افتخار می‌کنیم و آن را از حوزه های مهم تمدنی خود می‌دانیم.خلیج فارس را بستر اتفاقات غرور آفرین می‌دانیم و خداوند را برای این داشته ها شاکریم.خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است و بخشی جداناپذیر از تاریخ فرهنگ کشورمان خواهد درخشید.

به گزارش آنا، ۱۰ اردیبهشت مصادف با سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج فارس به عنوان روز ملی خلیج فارس نام گذاری شده است.

  دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد