Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از تعیین تکلیف خودروهای لوکس تحت اختیار تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: خودروهای گران قیمت (لوکس) امحاء می‌شوند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، «صاحب حجتی» اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد سازمان اموال تملیکی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان های ذیربط در امر مبارزه با قاچاق و به منظور حمایت از تولید و بازار داخلی و همچنین برخورد قانونی با پدیده شوم قاچاق، این سازمان اقدام به امحای تعدادی خودرو گران قیمت خارجی (لوکس) قاچاق با حضور مسئولان کشوری در نیمه دوم اسفندماه سالجاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان اموال تملیکی افزود: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت توجه به تولید و تقویت ساخت داخل و مبارزه و برخورد قاطع با قاچاق کالا و همچنین ابلاغ دستورالعمل مبارزه با این پدیده شوم از سوی ریاست جمهور، موضوع انهدام و امحاء کالاهای کشف و ضبط شده پس از صدور احکام قطعی از سوی مراجع قضایی و با هماهنگی دستگاه‌های ذیصلاح، در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی با اشاره به تاکیدات ریاست جمهور، رییس قوه قضاییه و وزیر اقتصاد در خصوص ساماندهی انبارها و تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی عنوان کرد: با همت مدیران استانی و تدابیر مدیرعامل و هیات مدیره سازمان، در چهار ماهه اخیر نزدیک به پنج هزار میلیارد ریال کالا از طریق امحاء تعیین تکلیف شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۶۸ درصد رشد داشته است و روند امحاء کالاهای قاچاق تا پایان سال نیز در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

حجتی با بیان اینکه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آخرین حلقه زنجیره مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، تصریح کرد: امیدواریم نهادها و دستگاه‌های ذیربط که متولی امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند حسب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد بی‌رحمانه با پدیده آسیب رسان به اقتصاد ملی و تولید داخلی همچون گذشته، اقدامات جهادی خود را با جدیت و اهتمام بیشتری ادامه دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق قاچاق کالا اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!