Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا،‌ سعدالله نصیری قیداری در نشستی با خبرنگاران درباره برنامه های تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی در سال آتی ضمن تاکید بر اینکه کلاس های این دانشگاه از ۲۰ فروردین حضوری تشکیل می شود، افزود: کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد که پروپوزال آنها تصویب شده باشد، حضوری است اما دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ شرایط متفاوتی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: کلاس های دانشجویان مقطع دکتری مانند سالی که گذشت به شکل حضوری خواهد بود.

رییس دانشگاه شهید بهشتی با بیان این که در سال تحصیلی که گذشت سه چهارم دانشجویان در دانشگاه حضور نداشتند، گفت: این دانشگاه با ستاد ملی مقابله کرونا هماهنگ است و در صورت اعلام وضعیت بی خطر آمادگی دارد که همه کلاس ها را حضوری برگزار کند.

نصیری قیداری تاکید کرد که دانشگاه شهید بهشتی برای اسکان دانشجویان در خوابگاه ها و تغذیه آنها آمادگی کامل دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حذف ۲ نیم سال تحصیلی توسط جمعیتی از دانشجویان را نامطلوب خواند و نسبت به درخواست حذف احتمالی در  نیمسال تحصیلی آینده نیز ابراز نگرانی کرد.

رییس دانشگاه شهید بهشتی توضیح داد: سالی که گذشت این دانشگاه به دانشجویان مجوز داد یک نیم سال را بدون محاسبه در سنوات تحصیلی حذف کنند که حدود ۲ هزار نفر از این امکان استقبال کردند، برای نیم سال بعدی نیز دانشجویان درخواست حذف بدون احتساب در سنوات داشتند و دلیل آنها نیز وجود چنین مجوزی در دانشگاه تهران بود، اگرچه این کار به دور از تدبیر مدیریتی بود اما ما نیز برای رعایت حال دانشجویان خود، مجوز صادر کردیم برای آن محدودیت هایی نیز قایل شدیم.

نصیری قیداری خاطرنشان کرد: در نیم سال دوم مجوز حذف فقط  شامل دانشجویانی که شرایط خاص داشتند مثل مبتلایان به کرونا شد و در مجموع این بار حدود ۵۰۰ نفر از این مجوز استفاده کردند که این ارقام از جهات مختلف جای تامل دارد.

وی مشکلات حذف نیم سال تحصیلی را چنین شرح داد: دیر فارغ التحصیل شده این دانشجویان سبب محدودیت ما در تامین خوابگاه و تغذیه دانشجویان می شود در واقع این دسته از دانشجویان حق دانشجویان بعدی که منتظر ورود به دانشگاه هستند را ضایع می کنند. 

رییس دانشگاه شهید بهشتی درباره نحوه برگزاری امتحانات در ترم جدید تحصیلی که از بهمن ماه شروع شده است، گفت: بر اساس ستاد استانی آموزش عالی تاکید ما برگزاری حضوری امتحانات است.

برچسب‌ها دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه آموزش برخط دانشگاه تهران محدودیت های کرونا آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه آموزش برخط دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه آموزش برخط دانشگاه تهران محدودیت های کرونا آموزش مجازی دانشگاه شهید بهشتی سال تحصیلی نیم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین

جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با محوریت هم‌اندیشی و بررسی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهید بهشتی با حضور شورایاران این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین بعدازظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست محسن حق‌شناس نایب‌رئیس شورای شهر قزوین و با حضور ولی چگینی عضو شورای شهر، مدیر هماهنگی امور نواحی، معاونین خدمات شهری مناطق، مدیران نواحی و شورایاران نواحی مینودر، مهدیه و شهید بهشتی و با هدف بحث و بررسی مشکلات این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر این اساس، خواجه‌وند و مددخانی شورایاران ناحیه مینودر به ذکر نکاتی پیرامون مشکلات این ناحیه از جمله بلاتکلیف ماندن میدان کاسپین، نیمه کاره بودن ساخت فرهنگسرا، روکش آسفالت مینودر از میدان طفلان مسلم تا فلکه دهخدا، احداث پارک سالمند در منطقه، مسدود بودن ورودی اتوبان به منطقه کوثر و مینودر، نبود تفریحگاه، وجود اتوبوس‌های فرسوده و تعداد کم آنها، اجرای کم برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

همچنین قدیم‌آبادی شورایار ناحیه مهدیه نیز به مشکلات این ناحیه از جمله وجود زمین‌های خالی و بلاتکلیف و رسیدگی به وضعیت روکش آسفالت معابر و دور برگردان‌های خیابان بلوار سلیمانی و ایجاد ترافیک اشاراتی داشت.

قاسمی شورایار ناحیه شهید بهشتی و توحید نیز در ادامه به بیان مشکلات این ناحیه پرداخت و گفت؛ روکش آسفالت خیابان توحید، ترافیک میدان لشگر و قدس، نصب چراغ چشمک‌زن برای تقاطع توحیدو سم‌پاشی درختان از جمله مهم‌ترین مشکلات این ناحیه است.

زمانی از منطقه شهید بهشتی نیز به بیان مشکلات این ناحیه از جمله، دلیل عدم مجوز ندادن به ضلع شمال غربی میدان جانبازان، مساعدت و هماهنگی برای دفن افراد بی بضاعت، مشخص شدن حدود اختیارات و منطقه جغرافیایی ناحیه، سوله ورزشی نیمه‌کاره پرداخت.

پس از بیان مشکلات مطرح شده توسط هر کدام از شورایاران نواحی، در ادامه هر کدام از مسؤلین نواحی و معاونان خدمات شهری مناطق به بیان توضیحات و اقدامات خود در خصوص حل مشکلات این نواحی از جمله خدمات روکش آسفالت، خدمات پسماند، روند احداث پروژه‌ها لوله‌گذاری برای دفع آب‌های سطحی پرداختند.

کد خبر 749773

دیگر خبرها

  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی