Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کل دادگستری مازندران به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی از روند برگزاری آزمون تصدی منصب قضا در مرکز استان بازدید کردند.   
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری مازندران به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی به منظور بررسی روند برگزاری آزمون منصب قضا از محل برگزاری این آزمون در دانشگاه امام محمد باقر (ع) واقع در مرکز استان بازدید بعمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
رئیس کل دادگستری استان مازندران در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: 618 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 473 نفر از شرکت کنندگان را مرد و 145 نفر را خانم تشکیل می‌دهند.       
رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه افزود: این آزمون توسط معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور، از طریق جذب عمومی انجام گرفته که متقاضیان آزمون تصدی منصب قضا شامل داوطلبان واجد شرایط با تحصیلات دانشگاهی و نیز داوطلبان با تحصیلات حوزوی دارای مدرک حوزوی سطح دو یا بالاتر میباشند. 
در این بازدید رئیس کل دادگستری مازندران ضمن نظرخواهی از تعدادی از شرکت کنندگان در آزمون درباره شرایط و محل برگزاری آزمون؛ از عوامل برگزاری این آزمون تشکر نمود.         
شایان ذکر است آزمون تصدی منصب قضاء در مرکز استان مازندران و در روز جمعه 13 اسفند ماه 1400 و همزمان در 20 مرکزاستان کشور برگزار گردیده است.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدید رئیس کل دادگستری مازندران از روند برگزاری آزمون تصدی منصب قضا رئیس کل دادگستری منصب قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور