Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست علمی-تخصصی با موضوع بررسی چالش‌های مشارکت بخش خصوصی و دولتی (PPP) در نظام سلامت ایران و جهان، توسط مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این وبینار علمی-تخصصی با مدیریت پنل دکتر رضا عوض پور، رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین دبیر جلسه دکتر امید براتی، عضو هیئت  علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با سخنرانی دکتر الکساندر پرکر کارشناس ارشد اقتصاد سلامت بانک جهانی، دانشیار مدیریت و سیاست گذاری سلامت دانشگاه کلمبیا، دکتر مارک باست رئیس شرکت خدمات مشاوره ای باست در حوزه PPP (انگلستان)، دکتر ونکت رامان عضو گروه مشورتی سازمان جهانی بهداشت (هند)، استادیار دانشکده مطالعات مدیریت دانشکده دهلی و با مشارکت فعال نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، اندیشکده‌ها، فعالان و تصمیم سازان کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صاحب‌نظران و علاقه‌مندان دعوت می‌شود برای بهره مندی از مباحث مطروحه و ایراد نظرات تخصصی خود به تالار نشست‌های مجازی این مرکز مراجعه کنند.

این نشست در روز دوشنبه ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۰ (با ترجمه همزمان فارسی)، ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ بعد ظهر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این نشست علمی-تخصصی بررسی چالش‌های مشارکت بخش خصوصی و دولتی (PPP) در نظام سلامت ایران و جهان است که در اداره کل آموزش و ترویج مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست مجازی به آدرس زیر مراجعه کنند:

نشست علمی-تخصصی  بررسی چالش‌های مشارکت بخش خصوصی و دولتی (PPP)  در نظام سلامت ایران و جهان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری مشارکت بخش خصوصی سازمان برنامه و بودجه نظام سلامت ایران و جهان علمی تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت (ع) با تاکید بر سیره امام صادق (ع) از سوی نمایندگی جامعه المصطفی افغانستان برگزار می‌شود.

نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت (ع) با تاکید بر سیره امام صادق (ع) با حضور کارشناسان محمداسحاق ذاکری استاد روح الله روحانی و دبیری علمی محمدکریم امیری فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در کابل برگزار می‌شود.

این نشست به نشانی کابل، دهبوری، چهارراهی شهید، دانشگاه جامعه المصطفی (ص) - افغانستان، طبقه چهارم، سالن دفاعیه برپا شده و علاقه مندان از پخش آنلاین نیز می‌توانند از این نشست بهره مند شوند.

آدرس پخش آنلاین:

www.facebook.com/miukabul

https://meet.google.com/fpg-bkxs-vjb

کد خبر 6095679 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است