Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فرابورس ایران از تعداد فروش برگه‌هاس سهم سرخابی‌ها پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ میثم فدایی، مدیرعامل شرکت فرابورس ایران درباره میزان فروش سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز تعداد ۱۶۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۹۳۰ عدد سهم توسط ۱۷۹ هزار و ۱۸۵ نفر خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص باشگاه پرسپولیس نیز ۱۶۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۳۶ سهم توسط ۲۰۱ هزار و ۲۵۴ نفر خریداری شد.

وی پیرامون این که این عدد برای آنها قابل پیش بینی بوده یا خیر، عنوان داشت: طبق اعلامیه پذیره‌نویسی که منتشر شده، ۳۰ روز کاری برای پذیره‌نویسی دو باشگاه وجود دارد. امروز معامله بخشی از سهام انجام شد و تا ۳۰ روز کاری می تواند ادامه پیدا کند و هواداران یا سهامدارانی که قصد خرید سهام دارند، طبق اعلامیه منتشره پذریه‌نویسی ادامه پیدا خواهد کرد تا زمانیکه افزایش سرمایه به طور کامل خریداری شود.   فدایی در مورد مهلت آخرین زمان برای خریداری سهام دو باشگاه نیز به شبکه خبر گفت: تعداد سهامی که در اطلاعیه پذیره نویسی اعلام شده، هر زمان که به فروش برسد، در آن زمان افزایش سرمایه متوقف می شود و منابع آن تعداد سهام برای اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پذیره نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری

رونالدو نازاریو تیم‌های تحت مالکیت خود را می فروشد

طرفداری | باشگاه کروزیرو اعلام کرد که رونالدو نازاریو، سهم خود از این باشگاه را به قیمت ۱۰۹ میلیون یورو فروخته و دیگر مالک این تیم محسوب نمی‌شود. اسطوره فوتبال برزیل در سال ۲۰۲۱ و زمانی که تیم سابقش کروزیرو در لیگ دسته دوم برزیل حضور داشت، ۹۰ درصد سهام این تیم را خریداری و نزدیک به 78 میلیون دلار از بدهی‌های آن را پرداخت کرد. در نتیجه این اقدام نازاریو، کروزیرو از ورشکستگی نجات یافت و توانست به سطح اول فوتبال برزیل بازگردد.

به گزارش مارکا، نازاریو قصد دارد علاوه بر کروزیرو، سهامش از باشگاه رئال وایادولید را نیز به فروش برساند. رونالدو در سال ۲۰۱۸، ۵۱ درصد سهام وایادولید را خریداری کرد و مالک اصلی این باشگاه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد برخی اختلاف نظر‌ها باعث شده تا اسطوره فوتبال برزیل تصمیم به ترک عرصه باشگاه‌داری بگیرد. گفتنی است رئال وایادولید در حال حاضر در رتبه دوم جدول لالیگا ۲ حضور دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی