Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:25:13 GMT

کشف لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در آبیک

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۷۷۶۸

کشف لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در آبیک

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سرهنگ بهروز لامعی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی و … مأموران ما در معیت کارشناس اداره صنعت ومعدن و تجارت شهرستان آبیک به یک واحد صنفی لوازم آرایشی مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در بازدید از این واحد صنفی تعداد ۳ هزار و۶۲۶ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی فاقد مجوز کشف و برابر هماهنگی قضائی تحویل سازمان اموال تملیکی استان قزوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ،۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ لامعی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا خصوصاً کالاهای سلامت محور که امنیت و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

کد خبر 5440244

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق لوازم آرایشی مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین مبارزه با قاچاق کالا بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه گردشگری شیوع کرونا گرد و غبار مشهد جهاد تبیین ایلام خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد