Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر مورد توجه باشگاه اینتر قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا که قرارداد فعلی‌اش با یوونتوس در پایان فصل جاری منقضی شده، بار دیگر نامش به باشگاه اینتر نسبت داده شده است. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ خورخه آنتون مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی یووه قرار است پنجشنبه پیش‌رو ملاقاتی با مدیران باشگاه یوونتوس داشته باشد تا در خصوص بحث تمدید قرارداد دیبالا با آنها مذاکره کند، اما ممکن است راهی لمباردی شود و با اینتری‌ها نیز مذاکراتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر تلفنی با مدیر برنامه‌های دیبالا صحبت کرده اما ممکن است ملاقاتی حضوری با او هم در شهر میلان داشته باشد.

بر اساس این گزارش؛ اینتر نمی‌تواند پیشنهادی مانند پیشنهادی که یوونتوس قبل از کریسمس به دیبالا پیشنهاد داده بود، به این بازیکن بدهد اما امیدوار است در صورتی که یوونتوس پیشنهادی با رقمی پایین‌تر به این مهاجم 28 ساله بدهد، بتواند اوضاع را تغییر دهد، هر چند به نظر آنها شانس کمی برای جذب دیبالا دارند. یوونتوس پیش از کریسمس پیشنهادی چهار ساله با دستمزد سالیانه 8 میلیون یورویی با بند پاداش‌های 2 میلیونی به پائولو داده بود.

یوونتوس حالا اما قصد ندارد پیشنهاد دستمزد بیشتر از 7 میلیون یورو در سال با پاداش‌های در نظر گرفته شده به دیبالا بدهد و ترجیح می‌دهد قراردادی سه ساله به او پیشنهاد دهد. در حال حاضر باشگاه‌های اینتر، تاتنهام، اتلتیکومادرید و بارسلونا وضعیت مهاجم آرژانتینی بانوی پیر را زیرنظر دارند.

واکنش آلگری به شایعه بازگشت پوگبا به یوونتوس

با جدایی آرتورو ویدال و ماتیاس وسینو از اینتر در پایان فصل، این باشگاه 16 میلیون یورو در سال می‌تواند ذخیره کند و فروش احتمالی لائوتارو مارتینس، دست اینتر را برای جذب دیبالا از یوونتوس باز می‌گذارد. اینتر حالا باید منتظر نتیجه جلسه مدیر برنامه‌های دیبالا و مدیران باشگاه یوونتوس بماند.

پائولو دیبالا که از سال 2015 در عضویت باشگاه یوونتوس است، تاکنون در 281 بازی برای این تیم به میدن رفته و آمار 112 گل‌زده و 48 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس پائولو دیبالا اینترمیلان یوونتوس پائولو دیبالا اینترمیلان مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است