Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره سازمان بورس با بیان اینکه هنوز برخی از شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند، گفت:‌ ۲۹ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، محسن خدابخش در مورد اینکه آخرین وضعیت دریافت سود سهام عدالت از شرکت‌های سرمایه‌پذیر به کجا رسید، اظهار کرد:‌ بعد از خبر بدعهدی برخی شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت،‌ شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس سود سهام عدالت را واریز کرد و شرکت مپنا هم امروز سود خود را واریز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین شرکت فولاد خوزستان هم سود سهام عدالت را واریز کرده است. در حال حاضر دو شرکت مخابرات ایران و سیمان دشتستان هیچ گونه سودی از عملکرد سال ۹۹ برای سهام عدالت واریز نکرده‌اند.بقیه شرکت‌ها هم قول داده‌اند تا آخر هفته سود سهام عدالت خود را واریز کنند.

عضو هیئت مدیره سازمان بورس افزود: امسال به احتمال قوی پرداخت سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۹ یک مرحله‌ای خواهد بود، مگر اینکه مخابرات مانند سال گذشته سود خود را واریز نکند.

خدابخش در مورد پرونده قضایی علیه مخابرات، گفت:‌ در این زمینه پرونده قضایی علیه شرکت مخابرات هم از طرف سازمان بورس در هیئت داوری و هم از طرف سازمان خصوصی‌سازی در مرجع قضایی تشکیل شده که در حال رسیدگی است و باید سود مردم را که شامل حدود ۵۰ میلیون سهامدار عدالت است، را به موقع واریز کنند.

وی با تأکید بر اینکه سود سهام عدالت حق‌الناس است گفت: حتی تأخیر در پرداخت سود سهام مردم هم جایز نیست، اگر همه شرکت‌ها سود خود را به موقع داده بودند، ما امروز هم این سودها را برای سهامداران عدالت واریز می‌کردیم.

عضو هیئت مدیره سازمان بورس تأکید کرد: نیازی نیست سرمایه‌داران عدالت کاری انجام دهند هر کسی در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، یا کسانی که قبلا در سامانه سازمان خصوصی‌سازی شماره شبا اعلام کرده بودند، سود آنها واریز می‌شود.

خدابخش گفت: امیدواریم همان گونه که شرکت‌ها قول داده‌اند تا آخر هفته جاری سود سهام عدالت را واریز کنند تا بعد از تجمیع به صورت یکجا به حساب ۴۹ میلیون سهامدار عدالت واریز شود.

وی این را هم گفت که کل مبلغ سود سهام عدالت امسال ۲۹ هزار میلیارد تومان است سال گذشته این رقم ۹ هزار میلیارد تومان بود که در واقع سه برابر شده است.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سود سهام عدالت میزان سود سهام عدالت زمان واریز سود سهام عدالت سود سهام عدالت را واریز هزار میلیارد تومان سازمان بورس شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره نحوه واگذاری سهام این باشگاه به کارکنان و پیشکسوتان ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این مورد نوشت: «در روزهای اخیر مطالب نادرستی درباره دخالت و اعمال‌نظر مدیران باشگاه پرسپولیس در تخصیص سهام ترجیحی به کارکنان و پیشکسوتان باشگاه منتشر شده است.

در این ارتباط به اطلاع می‌رساند؛ مطابق ماده یک آیین‌نامه نحوه واگذاری سهام ترجیحی، حداکثر پنج درصد از سهام شرکت می‌تواند در قالب فروش سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان شرکت واگذار شود.

مواد قانونی در این ارتباط وجود دارد و در دسترس عموم است. تاکنون 95 درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب عرضه بلوکی و عرضه عمومی از محل افزایش سرمایه به بخش خصوصی واگذار شده است.

درخواست برای تخصیص سهام ترجیحی به اعضای باشگاه (حداقل دارای یک سال سابقه بیمه‌ای نزد باشگاه) نیز انجام شده است و سازمان خصوصی‌سازی سقف سهام اعطایی به هر فرد را مشخص می‌کند. در این ارتباط سازمان خصوی‌سازی افراد شاغل در باشگاه با حکم مشاور را نیز اصلاً در زمره کارکنانی که به آنها سهام تعلق می‌گیرد، قرار نداد.

حسب اطلاع این باشگاه با توجه به حضور شرکت پیشکسوتان کهن و با تصمیم مقام‌های ذیربط، امور سهام مربوط به پیشکسوتان نیز از آن طریق در حال پیگیری است و تاکنون در خصوص اسامی و نحوه شناسایی پیشکسوتان، مکاتباتی با باشگاه صورت نگرفته است.

در نهایت تصمیم‌گیری درباره سهم‌بندی و نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان، سازمان خصوصی‌سازی و هیئت واگذاری است. باشگاه پرسپولیس نیز مانند تمام مراحل قبلی، مجری دستورالعمل ابلاغی در جهت انجام تکالیف مربوط به خود خواهد بود».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند