Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، مجید عشقی در حاشیه رونمایی از دیتاسنتر بازار سرمایه در جمع خبرنگاران در مورد اینکه برخی شرکت‌ها سود خود را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی جهت واریز سود مشمولان سهام عدالت پرداخت نکرده‌اند، گفت: برخی شرکت‌ها با توجه به مشکلات مالی امکان پرداخت سود خود را ندارند، اما سازمان بورس باید به وظیفه خود عمل کرده و از مجاری مختلف این موضوع را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بحث عدم پرداخت سود از سوی شرکت مخابرات مطرح است که باید گفت میزان این سود زیاد نیست و تاثیر زیادی روی میزان سود ندارد. 

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد زمان پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ گفت: این سود تا ۲۱ اسفند در حساب مردم است.

تغییر دامنه نوسان

عشقی در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا، در مورد تغییر دامنه نوسان توضیح داد: فرایندی برای تغییر دامنه نوسان طی شده است و دامنه به تدریج بازتر خواهد شد. تصمیمی که در این مورد گرفته شده است در سال جدید اعلام خواهد شد. 

تاثیر مذاکرات بر بازار سرمایه

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه با اشاره به تاثیر به نتیجه رسیدن مذاکرات سیاسی بر بازار سرمایه اظهار کرد: سیاست دولت در خصوص نرخ ارز بر عهده بانک مرکزی  و سیاست اصلی نیز ثبات نرخ ارز است. 

عشقی ادامه داد: در حال حاضر نیز نزخ ارز به ثبات رسیده و شرکت‌ها بر این اساس خرید و فروش خود را انجام می‌دهند.

پرداخت سود از طریق سجام

وی با اشاره به سود رسوب شده مردم در برخی شرکت‌ها گفت: در بودجه سال آینده واریز سود از طریق سامانه سجام دیده شده است. در فاز اول سود سال جاری از طریق سجام پرداخت می‌شود و در فاز دوم سودهای سنوات سال گذشته از شرکت‌ها جمع اوری شده و از طریق سجام پرداخت می‌شود. البته سهام داران باید در این سامانه ثبت‌نام کنند.

پالایشی یکم در انتظار تغییرات جدید

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد پالایشی یکم گفت: سازمان بورس نمی‌تواند در مورد قیمت سهام اظهار نظر کند. قیمت سهام هم قابل پیش بینی نیست، اما شواهد حاکی از اصلاح این روند دارد.

عشقی ادامه داد: تصمیماتی در خصوص مدیریت صندوق‌ها در هیات دولت گرفته شده، اما قطعی نشده است. اما تغییراتی در اساس‌نامه صندوق‌ها اعمال می‌شود که به NAV نزدیک‌ شود.

منبع: الف

کلیدواژه: سازمان بورس دامنه نوسان پرداخت سود شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند

داود میرباقری در جریان بازدید پیمان جبلی و مسئولین صداوسیما از پشت صحنه سریال سلمان فارسی به این نکته اشاره کرد که تدوین سریال در حال انجام است و تلاش‌مان را می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با همراهی محسن برمهانی معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» بازدید کرد و در جریان روند تولید آن قرار گرفت. در این بازدید مهدی نقویان رئیس سیمافیلم و جمعی از مدیران ستادی معاونت سیما حضور داشتند.

در ابتدا جبلی در کنار داود میرباقری (کارگردان) ، برمهانی (معاون سیما) و حسین طاهری (تهیه‌کننده) و گروه همراه به تماشای سکانس‌هایی از پروژه نشستند و بخش هایی از سریال در حضور وی تصویربرداری شد. در ادامه میرباقری و طاهری، رئیس سازمان صداوسیما را در جریان روند تولید سریال قرار دادند و توضیحاتی درباره لوکیشن آتشکده ماربین ارائه کردند.

نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»

انوش معظمی، امیررضا دلاوری، فرخ نعمتی و حسام منظور از جمله بازیگرانی بودند که در لوکیشن آتشکده ماربین حضور داشتند و مقابل دوربین رفتند.

سکانسی که در بازدید جبلی تصویربرداری شد، مربوط به بازی انوش معظمی و حضور هنروران بسیاری بود که در کنار این بازیگر قرار داشتند.

جبلی در حاشیه بازدید از پشت صحنه این سریال گفت: ما در سازمان صداوسیما تمام هم و غم و تلاش‌مان این است که نیازهای این مجموعه فاخر و تاریخی و جریان ساز تامین شود. خوشبختانه مراحل تولید اعم از تهیه و تامین زیرساخت ها و ساخت و سازها و یا تامین مراحل مختلف تولید طبق برنامه پیش می‌رود.

وی ادامه داد: امسال یکی از سخت ترین سال‌های تولید سریال در طول این هفت سال است که تولید این سریال آغاز شده است. می‌توانم بگویم امسال یک سال سرنوشت ساز است. لذا وظیفه ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت‌ها و اختیارات‌مان استفاده کنیم تا این مجموعه طبق برنامه ریزی پیش برود. چون استاد میرباقری و همکارانشان با جدیت مثال‌زدنی کار را پیش می برند. در سرمای زمستان و در مناطق پربرف و در گرمای تابستان زیر آفتاب کار را با دقت و وسواس و حساسیت کار را دنبال می‌کنند. امیدوارم ما و همکارانمان در سازمان و به خصوص سیمافیلم هم بتوانیم همچون گذشته در خدمت‌شان باشیم.

تلاش برای پخش در 1405

در ادامه میرباقری درباره روند تولید سریال افزود: فصل تولد سلمان را گرفته ایم و این روزها کار ادامه دارد. در اصل سکانس ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان)، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین مقابل دوربین می‌رود. 

وی در پاسخ به این سوال که کار چه زمانی به پایان خواهد رسید هم گفت: ما طبق برنامه پیش می رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاشمان می‌کنیم سریال را سال 1405 به پخش برسانیم. 

اینجا یک دانشگاه عظیم است

حسین طاهری هم درباره تولید سریال گفت: سلمان فارسی یکی از مجموعه های بزرگ صداوسیماست که در تولید آن هم نگاه مدیران و هم نگاه ما به آینده و نسل‌های بعدی است. اینجا یک دانشگاه عظیم است که نسل‌ها را برای صنعت فیلمسازی رشد می‌دهد.

وی ادامه داد: در معماری مجموعه تلاش شد تا یک کار جدی از ایران باستان را به جا بگذاریم. دوره ای که مغفول مانده بود اما با همت دکتر جبلی این بستر ایجاد شد. 

جبلی در انتها به تماشای راش‌هایی از سریال نشست و با طاهری، میرباقری و احمدجو درباره قصه و بخش‌های مختلف این سریال  گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال