Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خضر فایز عبدالهادی» روز شنبه در جریان برگزاری مسابقات انتخابی مسابقات قهرمانی فوتبال قطع عضو غرب آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ترکیه در جزیره کیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فلسطین تنها با امید کسب جواز حضور در جام جهانی در مسابقات غرب آسیا حاضر شده است تا بتواند با صعود خود دل فلسطینیان را شاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره مشکلات سفر تیم ملی فلسطین برای انجام سفر و عبور از گذرگاه رفح اظهار داشت: هر چند در مسیر فلسطین تا ایران شاهد مشکلات فراوان و عدیده ای بودیم اما به امید حضور پیروزمندانه میادین ورزشی این چالش ها را پشت سر گذاشته و اکنون در ایران تنها به خط پایان مسابقات نگاه می کنیم.

عبدالهادی اضافه کرد: مساله فلسطین در سال های متمادی وجود داشته اما غرب و کشورهای مختلف نگاهی تبعیض آمیز به آن داشته‌اند و اکنون این نگاه و تفاوت معنادار را در مقایسه رفتار غرب در دفاع از حقوق مردم اوکراین و مردم فلسطین به ضوح قابل مشاهده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو فلسطین یادآور شد: مردم فلسطین همانند هر انسان دیگری از وقوع جنگ در سایر کشورهای دنیا ناراحت و متالم می شوند اما آنچه بیشتر باعث ناراحتی آنها می شود نگاه های تبعیض آمیزی است که باعث شده فلسطینیان عامل ناآرامی رژیم صهیونیستی معرفی شوند.

وی افزود: این درحالی است که خانه و کاشانه فلسطینیان در سرزمین خودشان مورد اشغال قرار گرفته اما جنگ بین کشورهای اوکراین و روسیه بین مرزهای های جغرافیایی ۲ کشور به وقوع پیوسته است که هم اکنون کشورهای اروپایی و غربی به دنبال احقاق حقوق آنها هستند.

عبدالهادی گفت: اما این نگاه در مورد جبهه مقاومت به ویژه مساله فلسطین به گونه ای دیگر رقم می خورد و آنها مقابل ناعدالتی ها در سرزمین اشغالی سکوت اختیار می کنند و با بی تفاوتی خود باعث ناعدالتی در حق مردمان مظلوم فلسطین می شوند.

وی با اشاره به اینکه این بی عدالتی ها گاهی در میادین ورزشی نیز وجود دارد، افزود: در سال های گذشته بسیاری از ورزشکاران فلسطینی به بهانه های مختلف از حضور در میادین ورزشی جا مانده اند و در این سفر نیز اجازه عبور ۲ تن از بهترین بازیکنان فوتبال قطع عضو فلسطین در گذرگاه رفح سلب شد و نتوانستند در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر شوند.

تیم فوتبال معلولان قطع عضو فلسطین قرار است در گروه غرب آسیا با تیم های عراق، ایران، هند و ازبکستان به رقابت بپردازد. سه تیم نخست این گروه، جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی فوتبال معلولان در ترکیه را به دست خواهند آورد.

مسابقات قهرمانی فوتبال قطع عضو غرب آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ترکیه با حضور تیم های ملی پنج کشور ایران، فلسطین، عراق، هند و ازبکستان ۱۵ تا ۱۷ اسفند در قالب ۱۰ مسابقه برگزار می شود.

برنامه مسابقات قهرمانی فوتبال غرب آسیا در روز اول چهار بازی شامل رویارویی ایران - هند، فلسطین - عراق، ازبکستان - هند و  ایران - فلسطین است.

در روز دوم نیز تنها ۲ دیدار بین ازبکستان - فلسطین و ایران - عراق برنامه ریزی شده اما در سوم مسابقات چهار مسابقه بین تیم ها شامل هند - فلسطین، عراق - ازبکستان، عراق - هند و ایران - ازبکستان برگزار می شود.

سه تیم برتر این مسابقات جواز حضور  در جام جهانی ۲۰۲۲ کشور ترکیه را بدست می آورند.

برچسب‌ها کیش تیم ملی فوتبال جزیره کیش هرمزگان جام جهانی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش تیم ملی فوتبال جزیره کیش کیش تیم ملی فوتبال جزیره کیش هرمزگان جام جهانی فلسطین جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال قطع عضو میادین ورزشی غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 

ایسنا/آذربایجان شرقی برای نخستین بار در تاریخ مسابقات بین المللی، یک تیم رباتیک از آذربایجان شرقی به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ راه یافت. 

تیم رباتیک دبیرستان فرزانگان ۴تبریز به مربیگری سهیل شیخ احمدی و دستیارانش نوید اخوان، مسعود طهماسبی فرد و بهیاد زرنقی با عنوان «فیویورسا» که شش نفر از دانش‌آموزان پایه یازدهم ریاضی و فیزیک به اسامی آسمان محمدی، اسرا حلمی، لیلا پورخدایی، آرمیتا شهیم، ثمین اکرامی و کیمیا منفرد اعضای تیم می‌باشند که به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ هلند راه یافت. 

تیم «فیویورسا» در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در فروردین ماه گذشته با کسب مدال نقره برتری خود را در مقابل تیم‌های قدرتمند و با تجربه پایتخت به نمایش گذاشتند و جزو ۹ تیم برتر سهمیه اعزام به مسابقات بین المللی ربوکاپ ۲۰۲۴ هلند را دریافت کردند. 

دختران تبریزی برای اولین بار در تاریخ مسابقات رباتیک به عنوان نماینده کشور ایران از آذربایجان شرقی در مسابقات جام جهانی رباتیک با رقبای خود از کشورهای مختلف به رقابت می‌پردازند. 

مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۲۴ از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ تیرماه سالجاری برگزار می‌شود و ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ایران به‌عنوان نماینده کشور برای شرکت در مسابقات به هلند اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل، در راستای رسیدگی به بی عدالتی علیه فلسطینان است
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!