Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه شهید مهدی باکری پاسدار و شهرداری نمونه و با اخلاق، فرماندهی فداکار و خدمت‌گزاری صادق بود، گفت: این طرح بر مبنای اخلاق‌مداری و ایثارگری شهید باکری و به منظور ارج نهادن به زحمات همکاران شهرداری تهران در منطقه ۱۳ اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره ۱۶ اسفند ماه مقارن با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانبار در مقبره الشهدای گمنام بوستان سیمرغ آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه همزمان با شهادت سردار مهدی باکری ادامه می‌یابد، ادامه داد: این جشنواره به مدت ده روز در قالب یادواره شهدای گمنام، شهر تهران و افتخار محلات با شعار آزادگی، ولایتمداری و شجاعت، اخلاص و عبادت، پاک دستی و حسن خلق برگزار و در مدت زمان مذکور، طرح‌ها و خدمات مختلفی با همکاری همه معاونت‌های اجرایی، روابط عمومی، حوزه بسیج منطقه و نواحی چهارگانه ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این طرح‌ها شامل اقدامات و برنامه‌هایی از قبیل کاشت نخل ۴۰ ساله در بوستان سیمرغ، دیوارنگاری از شهدای ۸ سال دفاع مقدس، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی اجتماعی، خدماتی، آغاز پایش و شناسایی نفرات برگزیده منطقه، نصب آبخوری ویژه معلولان در بوستان‌ها، کاشت ۹۰ اصله نهال توسط دانشجویان برگزیده دانشگاه تهران با نام شهدای کادر درمان در بیمارستان شهید لواسانی، غبار روبی مساجد با حضور شهرداران نواحی چهارگانه و بسیج منطقه به همراه شورایاری محلات ناحیه، کاشت تعدادی نهال و ترمیم فضای سبز در محوطه مساجد است.

شهردار منطقه ۱۳ نامگذاری جشنواره شهردار شهر عشق را بر اساس، ویژگی‌های اخلاقی شهید باکری و فداکاری‌های نمونه شاخص و اسوه‌ای از خانواده خدوم شهرداری ایران برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت نکوداشت قهرمانان و اسوه‌های حقیقی، برگزاری جشنواره، یادواره و اقدامات این چنینی موجب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

وی در خصوص بخشی از ویژگی‌ها و خصایص اخلاقی شهید باکری به عنوان شهردار گفت: او با وجود همه خستگی‌ها و بی خوابی‌ها، همیشه با حالتی شاد در انظار عمومی رؤیت می‌شد و به گونه‌ای برخورد می‌کرد که هر کسی با نگاه اول شیفته اخلاق و عملکردش بود، بی تکبر و متواضع بود و این امر، بر همه کسانی که با او کار می‌کردند، نیز ملموس بود و صرفاً برای خدا کار می‌کرد.

کد خبر 5440268

منبع: مهر

کلیدواژه: اعیاد شعبانیه شهرداری تهران دفاع مقدس دانشگاه تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا کمیته امداد امام خمینی آموزش و پرورش قوه قضاییه اورژانس یوسف نوری وضعیت معابر پلیس راهور شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مهدی چمران احمد وحیدی شهید باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند