Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:53:34 GMT

سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۸۴۱۱

سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان منصوب شد

گروه استان‌ها – با حکم زینی‌وند استاندار کرمان رضا مشکی به عنوان سرپرست فرمانداری رفسنجان منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در پی بی‌احترامی اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان به یکی از خبرنگاران، به‌دستور احمد وحیدی وزیر کشور و در تماس تلفنی با علی زینی‌وند استاندار کرمان، علی‌اکبر پورمحمدی از سمت خود برکنار و رضا مشکی به عنوان سرپرست فرمانداری رفسنجان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین نشست خبری اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان با حضور فعالان رسانه‌ای برگزار شد؛ نشستی پرحاشیه که در پی رفتار نامناسب سرپرست این فرمانداری با یکی از خبرنگاران با دستور احمد وحیدی وزیر کشور و در تماس تلفنی با استاندار کرمان، عزل شد.

در اطلاعیه وزارت کشور آمده است: گفتمان دولت مردمی و عدالت محور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ایجاب می کند که مدیران آن ضمن داشتن روحیه مردمی و جهادی، نسبت به تعامل و تکریم آحاد افراد جامعه اهتمام داشته باشند. همچنین انتظار می‌رود اصحاب رسانه بیش از پیش با رویکرد حرفه‌ای خود به ویژه در طرح پرسش، مسئولان را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور یاری دهند.

استاندار کرمان در توئیتر حساب کاربری ندارد/ توئیت منتسب به استاندار جعلی بود/ برکناری قطعی سرپرست فرمانداری رفسنجانسرپرست فرمانداری رفسنجان عزل شد/ نتیجه "توهین و تهدید" خبرنگارواکنش‌های مختلف به پاسخ اشتباه فرماندار رفسنجان به یک خبرنگار؛ چرا باید توی دهن یک خبرنگار زد؟

به گزارش تسنیم در دومین نشست خبری اکبر پورمحمدی سرپرست فرمانداری رفسنجان با اظهار نظر غلط و رفتار نامناسب فرماندار همراه بود بازتاب‌های زیادی به دنبال داشت و براساس فیلمی که از بخش‌هایی از این نشست خبری انتشار یافت؛ یکی از خبرنگاران شهرستان سئوالی با موضوع انتقال آب برای یک "فرد معروف" می‌پرسد و مدعی می‌شود که فرماندار از وی و انتقال آب برای وی حمایت می‌کند که فرماندار به وی پاسخ می‌دهد "یک بار دیگر تکرار کنید در دهانت می‌زنم، حواست جمع باشد."

به گزارش تسنیم با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی زینی‌وند استاندار کرمان، حمید طبسی‌نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری نرماشیر، رضا مشکی به عنوان سرپرست فرمانداری رفسنجان و فرهاد آراسته به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بافت منصوب شدند.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمان استان کرمان استانداری کرمان استان کرمان عنوان سرپرست فرمانداری سرپرست فرمانداری رفسنجان استاندار کرمان منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان

به گزارش صدای ایران از ایرنا،تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت. 

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد