Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:17:25 GMT

ضرورت فرهنگ سازی برای آموزش‌های زیست محیطی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۸۴۳۷

ضرورت فرهنگ سازی برای آموزش‌های زیست محیطی

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله حاتمی پیش از ظهر یکشنبه در همایش تقدیر از واحدهای صنعتی سبز در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در استان و در نهایت در سازمان حفاظت محیط زیست کشور از بین واحدهای صنعتی و معدنی فعال که در حوزه محیط زیست اقدامات و عملکرد مثبتی داشته‌اند یک شرکت در حوزه صنعت و یک معدن به عنوان واحد سبز ملی انتخاب و موفق به دریافت تندیس سیمین کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: عدم قرارگیری نام واحد در فهرست صنایع آلاینده سازمان حفاظت محیط زیست در سال، اجرای سیستم‌های کنترل آلاینده (پساب، هوا و صدا) سیستم‌های پایش لحظه‌ای، مدیریت پسماند، نظام مدیریت سبز، اخذ گواهینامه استقرار مدیریت زیست محیطی ISO ۱۴۰۰۰ اخذگواهینامه استقرار نظام ایمنی و بهداشت OHSAS ۱۸۰۰۰ آموزش محیط زیست پرسنل و مدیران، فضای سبز، اشاعه فرهنگ محیط زیست، تولید محصول سبز و... از جمله معیارهای انتخاب واحدهای سبز در کشور است.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با طرح این موضوع که صنایع سبز پیشگام در رعایت مسائل محیط زیستی می‌باشند، تصریح کرد: واحدهای صنعتی و معدنی استان می‌توانند با ورود به حوزه فرهنگ سازی، در ارائه آموزش‌های زیست محیطی همکاری داشته باشند.

حاتمی ادامه داد: با داشتن نگرش و بینش محیطی زیست توسط مدیران صنایع سبز، تأثیر گذاری فرهنگی زیادی در سطح جامعه خواهند گذاشت.

کد خبر 5440225

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل محیط زیست خراسان جنوبی بیرجند حفظ محیط زیست ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه گردشگری شیوع کرونا گرد و غبار مشهد جهاد تبیین ایلام عکس استانها حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان مختار بذرافشان، گفت: این مأموریت با همکاری مأمورین یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان میناب انجام شد.

وی افزود: در این راستا از متخلف دستگیر شده مقدار یازده کیلو گرم گوشت کل وحشی و چهار قطعه پرنده جیرفتی کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست میناب گفت: این پرونده به مراجع قضائی ارجاع شد.

کد خبر 6097865

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش