Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،‌ مصیب حیدری از بهره‌برداری  ۳۰ طرح اشتغالزایی در استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری تعداد۳۰ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  اجرایی شد که ۱۰ طرح زنبورداری به نمایندگی از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسید.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۹۰ طرح اشتغالی در حوزه کشاورزی، دامداری و خدماتی و خودروی وانت  برای مددجویان و متقاضیان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتبار هزینه شده برای این ۴۹۰  طرح را قریب به ۲۰ میلیارد  تومان عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها باعث اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۱۲۰۰ نفر شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از حمایت بانک‌های عامل خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری در صورت همکاری بانک‌ها بالغ به  ۶۰۰ طرح اشتغال در کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود که تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر تشکیل  پرونده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی همکاری بانک‌های عامل را مهم‌ترین عامل در اجرای طرح‌های اشتغال‌زا دانست و از بانک‌هایی که دغدغه معیشت وکمک به نیازمندان را دارند واقدام به پرداخت این تسهیلات می کنند صمیمانه تقدیر وتشکر کرد.

حیدری همچنین به آموزش بیش از ۶۵۰ نفر از کارجویان اشتغال در سال  جاری اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۰۰ خانواده خودکفا و از حمایت امداد خارج شده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج همچنین یاد آور شد: در مدت ۹ ماهه اول سال جاری ۵۰ نفر با معرفی به شرکت‌ها و موسسات برای آنان کاریابی شده است.

حیدری در پایان به اهدای بسته تشویقی به فرزندان مجرد مددجویان اشاره و خاطرنشان کرد: فرزندان مجرد مددجویانی که در ادارات، نهادها، سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های دولتی و خصوصی از یکسال قبل مشغول به کار شده اند و برای انان بیمه پرداخت می‌شود می‌توانند به واحد کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج مراجعه و مبلغ یک میلیون و۴۰۰ هزار تومان بسته تشویقی نقدی دریافت کنند ومیتوانند جهت دریافت پاداش خود با تلفن ۰۹۱۷۳۴۱۵۲۸۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کمیته امداد منطقه یک یاسوج کمیته امداد منطقه یک یاسوج طرح اشتغال بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است