Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@08:42:10 GMT

انسداد جاده هراز از ساعاتی دیگر

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۸۶۲۴

مسئول سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: جاده هراز به علت انجام عملیات کارگاهی از امروز تا بامداد فردا مسدود خواهد شد. ناطقان: آقای ایمان محرابی نیا گفت: محور هراز از ساعاتی دیگر به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای تا ساعت ۵ بامداد فردا (دوشنبه) مسدود می‌شود.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور حدفاصل تونل سد تا تونل زیارباغ کیلومتر ۲۵ تا ۹۵ به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای سیستم روشنایی و تهویه تونل مسدود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز اجرای طرح‌های نوروزی مدیرعامل سازمان راهداری امروز اعلام کرد، در ایام نوروز فعالیت تمامی کارگاه‌های جاده‌ای متوقف خواهد شد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: انسداد ، جاده هراز ، راه ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انسداد جاده هراز راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: جاده بندرعباس- حاجی آباد برای ساخت پل زیرگذر سرخون، محدوده تقاطع، کیلومتر بیست و یک تا ۲۲ بسته است .
عباس شرفی افزود: این مسیر از 15 اردیبهشت تا ۱۵ مرداد بمدت سه ماه از ساعت شش صبح تا ۱۸ بسته است
وی گفت: رانندگان جاده ای می توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت وآمد کنند.

 

بیشتر بخوانید:  استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان


مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: جاده بستک - لار محدوده تَنگ بستک به چاهبِنارد کیلومتر صفر تا ۲ ، از بیستم اردیبهشت تا ۱۵ تیر از ساعت شش صبح تا ۱۸ در محدوده اجرای عملیات بسته است و رفت و آمد از مسیر کنارگذر ، در کنار مسیر اصلی امکان پذیر است.
شرفی گفت: جاده بندرعباس - حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز برای عملیات بازسازی و مرمت تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ از اول خرداد تا ۳۱ مرداد بسته می شود .
وی افزود: این محور از ساعت شش صبح تا 18 بسته است و رانندگان می توانند برای رفت وآمد از مسیر برگشت حاجی آباد - بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور ) به صورت دو طرفه استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • انسداد برخی از راه‌های خراسان جنوبی
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت