Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:23:04 GMT

انفجار قوی در پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۸۷۳۹

انفجار قوی در پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار اسپوتیک امروز یکشنبه از انفجار قوی در پایگاه ارتش تروریست آمریکا در شمال شرق سوریه خبر داد.

این انفجار ظهر امروز به وقت محلی در شمال شرق سوریه در میدان نفتی العمر رخ داده است.

منابع محلی به خبرنگار اسپوتنیک در دیرالزور اعلام کردند که صدای انفجار قوی در میدان نفتی العمر یکی از میادین بزرگ نفتی سوریه تحت کنترل آمریکاییها در دیرالزور که نظامیان آمریکایی در آنجا پایگاه نظامی غیرقانونی احداث کرده اند، را شنیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع به پرواز پهپادها بر فراز شهرک های الشحیل و الحوایج در نزدیکی این میدان نفتی اشاره کردند.

منابع مذکور احتمال دادند که این پایگاه با راکت هدف قرار گرفته باشد.

اسپوتنیک گزارش داد: این انفجار پس از حملات شبه نظامیان وابسته به آمریکا و سوزاندن منازل شهروندان سوری از سوی آنها رخ می دهد. تا لحظه مخابره این خبر، جزییاتی از این انفجار قوی و اینکه تلفاتی به نظامیان آمریکایی و شبه نظامیان وابسته به آنها وارد شده یا نه، مخابره نشده است.

کد خبر 5440337

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه ایالات متحده امریکا حمله راکتی اوکراین روسیه جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا عراق ولادیمیر پوتین رژیم صهیونیستی فلسطین ناتو پاکستان مذاکرات وین ولودیمیر زلنسکی انفجار قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند

پایگاه راهبردی میرون، تنها پایگاه کنترل و مراقبت هوایی نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی تاکنون ۱۰ بار هدف نیروهای مقاومت قرار گرفته است.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • بازخوانی یک جنایت