Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حفظ و توسعه فضای سبز اختصاص داده شده است، گفت: ایجاد فضاهای سبز بزرگ در محلات خاصه مناطق غرب شهر در این قالب انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی بعدازظهر امروز _یکشنبه پانزدهم اسفندماه_ در مراسم روز درختکاری اظهار کرد: امروز روز درختکاری، منابع طبیعی و تکریم محیط زیست و فضای سبز است، بنابراین امیدواریم همگی به این اعتقاد برسیم که توسعه پایدار با توسعه و حفظ فضای سبز اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اختصاص بودجه مناسب برای حفظ و توسعه فضای سبز، افزود: پیش‌بینی اعتبار مناسب و قابل توجه بیش از ادوار گذشته برای تملک اراضی و ایجاد فضای سبز در محلات نشان می‌دهد که کاشت درخت، توسعه فضای سبز و حفظ آن مد نظر و مورد تاکید مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بودجه تصویب شده در این عرصه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: ایجاد فضاهای سبز بزرگ در محلات به ویژه مناطق غرب شهر در این قالب انجام خواهد شد.

کاشت درخت بهترین یادگار برای حفظ محیط زیست است

سیدامیر سامع، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم، اظهار کرد: یکی از زیباترین کارها در عالم هستی کاشت درخت است و این امر به عنوان یک یادگاری برای آیندگان باقی خواهد ماند.

وی افزود: کاشت درخت بهترین یادگار برای حفظ محیط زیست و زندگی آیندگان تلقی می‌شود، بنابراین امیدواریم مجموعه اقدامات مدیریت شهری در این عرصه منجر به ایجاد شهری زیبا، جذاب‌تر و بهتر برای زندگی شود که هر شهروند به آن افتخار کند.

کد خبر 559932

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان عضو شورای شهر اصفهان 15 اسفند روز درختکاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق توسعه فضای سبز کاشت درخت برای حفظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود

احمد بنافی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

بنافی تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و در دشتستان برای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی و اشتغالزا در دشتستان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • جنگ کریدورها در خاورمیانه
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد