Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ  محمد نادربیگی گفت: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک به قتل در شهرجدید هشتگرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او می گوید: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که در شب حادثه متوفی به همراه یک خانم وارد منزل مجردی اش شده و پس از چندین ساعت ۲ خانم هراسان از منزل خارج شده و چند روز بعد بستگان متوفی متوجه مرگ او شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با اشاره به دریافت نظریه پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ متوفی بر اثر مسمویت حاصل از مصرف سیانور، در ادامه کارآگاهان پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت آن خانمی که در شب حادثه در محل قتل حضور داشت شده و با تحت نظر گرفتن تحرکات وی، نامبرده را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

 سرهنگ نادربیگی گفت: در تحقیقات تکمیلی متهم عنوان کرد که به مدت یک سال با متوفی دوست بوده و به صورت دائم به خانه وی رفت و آمد داشته و از مدتی قبل بنا به دلایل شخصی با نامبرده به اختلاف خورده و تصمیم به قتل وی گرفته که در شب حادثه در یک اقدام جنون آمیز سیانور را در مشروبات الکی مخلوط و از این طریق او را به قتل رسانده است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل عمد دستگیری متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم

یک کارشناس حقوقی در برنامه به خانه برمی‌گردیم درباره اینکه چگونه بعد از فوت متوفی از دارایی های کامل وی باخبر شویم گفت: با دادخواست تحریر ترکه به شورای حل اختلاف آنجا استعلام‌ها انجام می‌شود و اموالی که سند رسمی داشته باشد مانند ملک ها، ماشین‌ها و حساب بانکی استعلام آنها می‌آید ولی اگر سند نداشته باشند و وکالتی خریداری شده باشد باید تحقیقات میدانی شود و راه دیگری برای اخذ استعلام آنها وجود ندارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز