Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، حمید شاه آبادی معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک سیما و تنی چند از مدیران سیما از روند تولید سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده بازدید کردند. سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی، توسط محسن کیایی طراحی و نگارش اولیه آن صورت گرفت و فهیمه سلیمانی آن را بازنویسی نهایی برای تولید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری سریال «خوشنام» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در بیمارستان فیروزآبادی شهر ری انجام می‌شود.

احمد زالی تهیه کننده این سریال تلویزیونی گفت: آقای شاه آبادی معاون محترم سیما به همراه مدیر محترم شبکه یک و دیگر مدیران محترم رسانه ملی امروز از روند تولید سریال «خوشنام» بازدید داشتند و ضمن گفت و گو با عوامل پروژه در جریان چند و چون تولید تا امروز و برنامه ریزی ساخت سریال در ادامه راه، قرار گرفتند.

زالی افزود: با توجه به شرایط خاص تولید در یکی دو سال اخیر طبیعتاً روند کار برای پروژه‌های مختلف متفاوت است و ما نیز با توجه به شرایط کرونا، تغییر فصل، تعدد لوکیشن، تعدد بازیگر و.... از این قضیه مستثنی نبودیم و تمام مشکلات پیش رو و رخدادهایی که در روند تولید این سریال بر ما گذشت را با معاون محترم سیما در میان گذاشتیم و ایشان نیز قول مساعد دادند تا با پیگیری‌ها و مهیا کردن شرایط اقتصادی پروژه ساخت سریال «خوشنام» با آرامش بیشتری به روزهای پایانی برسد.

تهیه کننده «خوشنام» افزود: در لوکیشن بیمارستان فیروزآبادی بازیگرانی چون هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، رضا فیاضی و.... بازی دارند و بعد از چند لوکیشن خارجی در هفته آتی کار تصویربرداری سریال «خوشنام» در لوکیشن باشگاه سوارکاری با حضور بخش اعظمی از بازیگران اصلی ادامه پیدا خواهد کرد.

قابل ذکر است حمید شاه آبادی معاون سیما با حضور در لوکیشن سریال «خوشنام» خبر از پخش این سریال در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ داد.

کد خبر 5440328 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی سریال خوشنام شبکه یک سیما تئاتر ایران سریال ایرانی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر فیلم سینمایی سینمای مستند برنامه تلویزیونی کنسرت موسیقی جشنواره موسیقی نوای مهر شبکه یک سیما فیلم بتمن فیلم مستند فیلم کوتاه مرکز تئاتر مولوی شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستند درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.

رحمتی در کنار تحقیق و تدریس ، سردبیری فصلنامه تخصصی اطلاعات حکمت و معرفت را هم برعهده دارد. «زندگی با فلسفه» دوازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی ، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی بافلسفه» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • دهقانی فیروز آبادی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد + فیلم
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون